تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821047551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشان: اولتیماتومی به من داده نشده


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: درخشان: اولتیماتومی به من داده نشده
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که به خاطر نتایج اخیر تیمش هیچ اولتیماتومی به وی داده نشده است.
آفتاب: حمید درخشان در مورد اینکه گفته می‌شود به خاطر نتایج اخیر هیات مدیره به وی اولتیماتوم داده است یا نه؟، ضمن بیان مطلب فوق گفت: چنین چیزی صحت ندارد و من کار خودم را انجام می‌دهم.

وی در مورد دیدار با فولاد خوزستان اینگونه اظهار نظر کرد: روز پنجشنبه بازی حساسی را پیش‌رو داریم و تلاش می‌کنیم تا تمام حواس‌مان را برای آن بازی به کار بگیریم و در آن مسابقه حساس پیروز شویم. در این شرایط سخت در حال آماده‌سازی تیم هستیم تا برای این مسابقه آماده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: ما چند بازیکن مصدوم و محروم داریم اما با بازیکنان فعلی تمام تلاشمان را می‌کنیم تا برای بازی با فولاد آماده شویم.

به گزارش مهر، درخشان در مورد وضعیت محرومان پرسپولیس در پایان گفت: فردا برای پیگیری کار بازیکنان محروم پیش مسئولان می‌روم تا ببینم چه می‌شود و می‌توانم مقابل فولاد روی آنها حساب کنم یا خیر.






تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن