تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821107113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: هرچقدر فضا را تنگ‌تر کنیم نظام ضربه می‌بیند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نماینده مجلس: هرچقدر فضا را تنگ‌تر کنیم نظام ضربه می‌بیند
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی با تاکید بر آزادی بیان و ایجاد فضای نقد و انتقاد به خبرنگار «آفتاب» می‌گوید: هرچقدر فضا را تنگ‌تر کنیم نظام ضربه می‌بیند. باید افرادی را داشته باشیم که مسئولان، مدیران و مجموعه‌های مختلف نظام را نقد کنند.
آفتاب- سرویس سیاسی: اقلیت تندروی مجلس نه تنها سعی می‌کنند اکثریت را کنترل کنند، بلکه به‌تازگی تمام‌قد درصدد خاموش‌کردن صداهای منتقد در مجلس هستند. هفته گذشته بعد از سخنرانی مطهری در دانشگاه فرودسی، کریمی‌قدوسی ضمن انتقاد از صحبت‌های وی خواهان بررسی اعتبارنامه او شد.


غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، دراین‌باره با تاکید بر آزادی بیان و ایجاد فضای نقد و انتقاد به خبرنگار «آفتاب» می‌گوید: هرچقدر فضا را تنگ‌تر کنیم نظام ضربه می‌بیند. باید افرادی را داشته باشیم که مسئولان، مدیران و مجموعه‌های مختلف نظام را نقد کنند.


جعفرزاده درباره وجود فضای نقد در مجلس گفت: من اعتقاد دارم که فضا نباید برای نمایندگان بسته بماند. باید به نمایندگان فرصتی داده شود تا بازخورد دریافتی خود از جامعه را بیان کنند، بتوانند آزاد باشند و در چارچوب قانون اساسی نقد خود را انجام دهند. فضایی به‌وجود آید که نمایندگان بتوانند راحت مطالب خود را عنوان کنند. بنابراین باید افراد منتقد را پذیرفت و اجازه مطرح کردن نقد را به آنها داد.


این نماینده مجلس در واکنش به صحبت‌های کریمی قدوسی درباره مطهری عنوان می‌کند: اینکه درخصوص آقای مطهری مطرح شده که اعتبارنامه ایشان را لغو خواهند کرد، چنین وضعیتی در قانون وجود ندارد. ضمن اینکه ایشان، صحبت‌هایی که به وی نسبت داده شده بود را تکذیب و اطلاعیه آن را هم منتشر کرد. در هر صورت آقای مطهری یک شخص بسیار آزاده است و مطالب خود را به‌راحتی در چارچوب قانون اساسی عنوان می‌کند. اینکه همکاری مطرح کند اعتبارنامه همکار دیگر خود را لغو می‌کند پسندیده نیست.


او تاکید می‌کند: آقای مطهری ضد‌نظام نیست. خیلی زیاد از بسیاری افراد دیگر که ادعا می‌کنند نسبت به نظام وفادارتر و نسبت به ولایت فقیه اعتقاد بیشتری دارد. من تنها در یک مورد با آقای احمدی‌نژاد هم‌نظر هستم، آقای مطهری اصولگرای واقعی است. چون براساس مبانی و اصول مشخصی حرکت می‌کند.


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره آزادی بیان تاکید می‌کند: هر چقدر فضا را تنگ‌تر کنیم نظام ضربه می‌بیند. باید افرادی را داشته باشیم که مسئولان، مدیران و مجموعه‌های مختلف نظام را نقد کنند. نمی‌گویم که همه کارهای آقای مطهری درست است ایشان که معصوم نیست و مانند هر فرد دیگری امکان انجام خطا دارد. اما من به صداقت و شجاعت ایشان اعتقاد دارم.


او عنوان می‌کند: برای شخص من صحبت‌هایی که آقایان مطرح می‌کنند مهم نیست. من با مردم عهد بسته‌ام و به آن عمل می‌کنم. دوستان هم بیشتر سعی می‌کنند احتیاط کنند و نظرات خود را در محافل خصوصی مطرح می‌کنند.



مطالب مرتبط
صحبت‌های مطهری به آن شکل که تندروها مطرح کردند، نبود
پایداریچی، تولید کننده‌سوژه‌های بی.بی.سی+تصویر
کریمی قدوسی در پی بررسی مجدد اعتبارنامه مطهری
عضو جبهه پایداری: مجلس اعتبارنامه مطهری را به چالش بکشد/ به مطهری گفتم از ملت سیلی می‌خوری


تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن