تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813062068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت آمریکا امسال هم در آستانه تعطیلی قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دولت آمریکا امسال هم در آستانه تعطیلی قرار گرفت تهران- ایرنا- در صورتی که لایحه بودجه دولت آمریکا تا روز جمعه جاری به تصویب کنگره نرسد، این دولت مانند پارسال تعطیل خواهد شد.


به نوشته پایگاه اطلاع رسانی آمریکایی "اینترنشنال بیزینس تایمز"، در صورتی که کنگره لایحه دولت آمریکا را برای تامین هزینه های دولت بعد از روز جمعه (12 دسامبر/ 21 اذر) تا پنج شنبه تصویب نکند و این لایحه تا شامگاه پنجشنبه (پس فردا) به امضای "باراک اوباما" رییس جمهوری آمریکا نرسد، دولت آمریکا در روزهای باقیمانده امسال تعطیل خواهد شد.
جمهوری خواهان در سال 2013 مسبب تعطیلی دولت آمریکا شناخته شدند که دلیل آن، انتقاد از قانون خدمات بهداشت و درمان اوباما بود.
دولت اوباما پارسال از اول تا 16 اکتبر (مهر 1392) به دلیل مخالفت نمایندگان کنگره با بودجه دولت این کشور برای اولین بار طی 17 سال گذشته تعطیل شده بود.
قرار بود دولت آمریکا این لایحه را روز دوشنبه (8 دسامبر/17 آذر) به مجلس نمایندگان تقدیم کند.
اگر این لایحه شامل مفاد الحاقی و شامل هزینه های بیشتر از آژانس های دولت آمریکا شامل محیط زیست یا سیاست کاری باشد، دموکرات ها نیز به آن رای نخواهند داد.
"نانسی پلوسی" رهبر دموکرات های مجلس نمایندگان گفت اعضای این حزب به لایحه ای که مفاد الحاقی مخرب در آن باشد رای نخواهند داد. قرار است مجلس سنا روز پنجشنبه به این لایحه رای دهد.
اگر این روند توسط جمهوری خواهان و دموکرات ها اجرایی شود، دولت آمریکا پیش از تعطیلات سال نو مسیحی تعطیل خواهد شد و بر اساس آن موزه ها و 58 پارک ملی تعطیل می شوند.
کارگران دولت هم باید به مرخصی اجباری بروند و کارگران مازاد اخراج می شوند.
در این صورت خدمات درمانی طولانی مدت در بیمارستان های دولتی نیز به تاخیر می افتد و روند اعطای وام به دلیل نیاز برای دریافت سوابق مالی و خدمات اجتماعی درخواست کنندگان، طولانیتر از قبل می شود.
اروپام**9157**1485**1479


18/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن