تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819212949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ربیعی: دولت تدبیر و امید اهل کارهای شعاری و پوچ نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ربیعی: دولت تدبیر و امید اهل کارهای شعاری و پوچ نیست همدان- ایرنا- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت یازدهم اهل کارهای شعاری و پوچ نیست، گفت: زمانی که دولت یازدهم بر روی کار آمد کشور با 56 درصد کسری رشد مواجه بود.


"علی ربیعی"روز سه شنبه در آیین افتتاح کارخانه کنسانتره سنگ آهن شهرستان اسدآباد ، افزود: این مقدار کسری نسبت به برنامه های تعریف شده کشور یک مصیبت بزرگ به شمار می رود چرا که کشور ما از نظر بیکاری نیز وضعیت مطلوبی ندارد.
وی اظهار کرد: اگر به این وضعیت کسری پرداخته نشود می تواند برای آینده کشور مشکل ساز و کمر شکن باشد.
وی با بیان اینکه برای تامین آینده فرزندانمان راهی جز رشد وجود ندارد، افزود: دستیابی به رشد مطلوب از اهداف دولت بوده و این هدف هم اکنون روند خوبی در پیش گرفته است.
ربیعی تصریح کرد: ایجاد فرهنگ تولید، کار و ساختن با کار کارشناسی یکی از اولویت های دولت تدبیر و امید به شمار می رود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: برای تحقق این منظور در صندوق فولاد 70 هزار میلیارد ریال برای طرح توسعه پیش بینی شده است که با این روند می توان برای 40 هزار نفر در کشور اشتغال ایجاد کرد.
وی اضافه کرد: زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید این صندوق بیش از 100 روز عقب ماندگی حقوق داشت که خوشبختانه همه این عقب ماندگی ها پرداخت شده است و در بهمن ماه سالجاری نیز جشن پرداخت بدهی های این صندوق برگزار خواهد شد.
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی همراه با وزیر صنعت معدن و تجارت و"اسحاق جهانگیری" معاون اول رییس جمهوری صبح سه شنبه وارد همدان شدند.
معاون اول رییس جمهوری قرار است در سفر یکروزه خود دو طرح بزرگ صنعتی دیگر را در شهرستان ملایر افتتاح و در ادامه در شورای اداری استان همدان شرکت کند.
شهرستان اسدآباد با دارا بودن 110 هزار نفر جمعیت در غرب استان و در 45 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7530/1352/2624


18/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن