تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819529610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت ماهانه 120 ميليون تومان صدقه توسط مردم خير فرديس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آذر ۱۳۹۳ (۲۳:۵۵ب.ظ)
پرداخت ماهانه 120 ميليون تومان صدقه توسط مردم خير فرديس مدير کميته امداد شهرستان فرديس گفت: ماهانه 120 ميليون تومان صدقه از صناديق صدقات در اين شهرستان جمع آوري شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، مهرعلي کلهر در تشريح اين خبر اظهار داشت: جمع‌آوري صدقات يکي از طرح‌هاي جذب مشارکت هاي مردمي کميته امداد امام خميني است که همچون طرح‌هاي ديگر برگرفته از سنت‌هاي حسنه اسلامي است.
وي تصريح کرد: در راستاي احياء و ترويج سنت‎هاي حسنه انفاق و نيکوکاري در بين آحاد جامعه با هدف کمک به مددجويان تحت حمايت و اقشار نيازمند طرح جمع‌آوري صدقه به عنوان يکي از طرح‎هاي اصلي و فعال مشارکت‎هاي مردمي کميته امداد محسوب مي‎شود.
وي با بيان اينکه صدقات با هدف کمک به نيازمندان و توسط مردم خير شهرستان فرديس اهدا شده است، گفت: صدقات پس از جمع آوري صرف نيازهاي اساسي و در سر فصل هاي مختلف معيشتي نيازمندان تحت حمايت کميته امداد هزينه مي‌شود.
کلهر افزود: توانمندسازي خانوارهاي تحت پوشش کميته امداد مهم‌ترين رسالت اين نهاد به شمار مي‌رود.
وي خاطرنشان کرد: ظرفيت بالاي کميته امداد امام خميني (ره)، اعتماد مردم خير و نيکوکار به اين نهاد و همت و مساعدت نيکوکاران موجب شده است که کميته امداد در امر جمع‌آوري صدقات، انفاق‌ها و زکات پيشرفت‌هاي خوبي داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن