تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820005465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشهد آماده برگزاري نمايشگاه‌هاي دوجانبه ايران و ويتنام است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آذر ۱۳۹۳ (۱۷:۵۷ب.ظ)
مدير عامل نمايشگاه بين‌المللي مشهد در ديدار با سفير کشور ويتنام: مشهد آماده برگزاري نمايشگاه‌هاي دوجانبه ايران و ويتنام است مدير عامل نمايشگاه بين‌المللي مشهد گفت: نمايشگاه بين‌المللي با توجه به تجربه حضور نمايشگاهي در 30 کشور، آماده برگزاري نمايشگاه تجاري دو جانبه ايران و ويتنام است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد جواد حميد در ديدار با سفير ويتنام با اشاره توانمندي‌هاي نمايشگاه بين‌المللي مشهد، اظهار کرد: نمايشگاه بين‌المللي با بيش از 20 سال فعاليت، هرساله شاهد برگزاري 50 رويداد نمايشگاهي است و براي نخستين بار در سال آينده برگزاري 70 نمايشگاه ملي و بين‌المللي را در دستور کار خود دارد.
وي با بيان اينکه نمايشگاه بين‌المللي مشهد به دليل قدمت زياد به محور صنعت نمايشگاهي در آسياي ميانه تبديل شده است، افزود: برنامه توسعه تجاري و همکاري‌هاي اقتصادي ايران در آسياي ميانه در اين کلانشهر اجرايي مي‌شود از اين رو نمايشگاه بين‌المللي مشهد به عنوان بزرگترين مرکز تحولات تجاري منطقه، برنامه‌ريزي گسترده‌اي در اين زمينه انجام داده است.
مدير عامل نمايشگاه بين‌المللي مشهد تصريح کرد: کريدور شمال به جنوب آسياي ميانه به درياي آزاد مي‌تواند با همکاري‌هاي گسترده دو کشور ايران و ويتنام، تأثيرات ويژه ‌در تحولات تجاري اين منطقه داشته باشد.
در ادامه نگوين هنگ تاک، سفير کشور ويتنام به توانمندي‌هاي دو کشور در توسعه همکاري‌هاي تجاري ايران و ويتنام اشاره کرد و گفت: آماده برگزاري نمايشگاه‌هاي دوجانبه‌اي به طور تخصصي در بخش فروش، معرفي و ارائه توانمندي‌هاي ميان دو کشور هستيم.
وي نيز با اشاره به جايگاه کشور ويتنام در شرق آسيا افزود: نمايشگاه‌ها مي‌توانند سبب حضور متخصصان و توليدات اختصاصي دو کشور در شهرهاي شاخص ايران و ويتنام باشند و از اين طريق نيازهاي اين دو کشور در بخش‌ها و زمينه‌هاي مشخص تامين شود.
سفير ويتنام با بيان اينکه برنامه‌ريزي در جهت افزايش سطح همکاري‌هاي دو کشور صورت گرفته است، تصريح کرد: کشور ويتنام در زمينه‌هاي کفش و چوب توانمندي‌هاي گسترده‌اي دارد و از طرفي، کشور ايران در بخش‌هاي پتروشيمي، پليمر، کشاورزي مي‌تواند اقدام به برگزاري نمايشگاه‌هاي تخصصي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن