تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819438430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شریعتمداری: ایران ثبات و توسعه افغانستان را ثبات و توسعه خود می داند -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در دیدار معاون اجرائی رییس جمهوری افغانستان:
شریعتمداری: ایران ثبات و توسعه افغانستان را ثبات و توسعه خود می داند

شریعتمداری.jpg


شناسهٔ خبر: 2438880 دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
سیاست > دولت

معاون اجرائی رییس جمهوری گفت: امیدواریم با سرعت گرفتن روند توسعه اقتصادی در افغانستان شرایط برای روند معکوس مهاجرت فراهم شود و مهاجران افغانستان به کشورخود بازگردند. به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شریعتمداری در دیدار با محمد محقق معاون ریاست اجرائی جمهوری اسلامی افغانستان با بیان اینکه ایران همیشه در کنار دولت و ملت افغانستان بوده، گفت: امیدواریم دو کشور بتوانند بیش از گذشته از امکانات یکدیگر بهره بگیرند.وی ادامه داد: ایران به دنبال برقراری صلح و ثبات در افغانستان است و ثبات و توسعه در افغانستان را ثبات و توسعه خود می داند. جمهوری اسلامی ایران از ابتدا خواهان اجماع وحدت قومی و جغرافیایی در این کشور بوده است.شریعتمداری با ابراز خرسندی از تشکیل دولت وحدت ملی در افغانستان، تصریح کرد: از خبر توافق رییس جمهور و رئیس اجرایی در مورد تشکیل کابینه خوشحالیم و امیدواریم با این توافق تکلیف کابینه دولت هر چه زودتر مشخص شود.معاون اجرائی رییس جمهوری با اشاره به حضور خارجی ها در این کشور، گفت: امیدواریم با خروج نیروهای خارجی از افغانستان، شرایط صلح و ثبات فراهم شود و روند توسعه افغانستان سرعت بیشتری به خود گیرد.
محقق معاون ریاست اجرائی افغانستان نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از تحکیم روابط دو کشورگفت: افغانستان ارتباط با ایران را بسیار مهم می داند، چه اینکه بر اساس حکم اسلام و سیاست، روابط با همسایگان در اولویت است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن