تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819969769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگرانی ها در مورد آوارگان همزمان با تشدید درگیری های لیبی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نگرانی ها در مورد آوارگان همزمان با تشدید درگیری های لیبی تهران-ایرنا- روزنامه گاردین در گزارشی نوشت: همزمان با تشدید درگیری ها در لیبی و رسیدن فصل زمستان شهروندانی لیبیایی که به دلیل این درگیری ها آواره شده اند شرایط سختی پیش رو دارند.


بر اساس این گزارش، به دنبال تشدید درگیری ها در برخی مناطق لیبی صدها هزار تن آواره شده اند و به کمک های فوری نیاز از جمله لباس گرم و پتو نیاز دارند.
آژانس پناهندگان سازمان ملل همچنین اعلام کرد که همزمان با تشدید درگیری ها میان گروه های شبه نظامی با نیروهای دولتی در لیبی، زنان کودکان و کهنسالان آسیب پذیرتر هستند.
سازمان ملل اعلام کرده است که درگیری های شدید در غرب، شرق و جنوب شرق لیبی حدود 394 هزار تن را از خانه هایشان فراری داده است. این افراد در حال حاضر در 35 شهر و منطقه دیگر در لیبی آواره هستند.
یکی از مقام های آژانس پناهندگان سازمان ملل گفت: ما به شدت نسبت به اوضاع آوارگان در لیبی نگران هستیم. اکثر این آوارگان زنان و کودکان هستند.
در ماه سپتامبر سازمان ملل و برخی از سازمان های امدادرسان بین المللی در خواست بیش از 35 میلیون دلار را برای کمک به این آوارگان مطرح کرد اما براساس اعلام سازمان ملل هنوز هیچ کشور و یا سازمانی به این درخواست سازمان ملل پاسخ مثبت نداده است.
"رافائلو پانتوچی" مدیر مطالعات امنیت بین الملل در موسسه سرویس های متحد سلطنتی گفت: در لیبی اوضاع بی ثبات بوده است. غرب به دنبال ورود برای حل بحران در لیبی است.
کشور لیبی در شمال آفریقا از زمان سقوط دیکتاتوری معمر قذافی با بحران سیاسی و درگیری گروه های مسلح که در سقوط قذافی نقش داشتند، روبه رو شده است. این در حالی است که برخی از شهرهای لیبی از جمله طرابلس و بنغازی همچنان صحنه درگیری ها و خشونت میان گروه های شبه نظامی و نیروهای ارتش است. برخی مقام های بین المللی همچنین نسبت به گسترش خشونت ها در لیبی و وقوع جنگ داخلی در این کشور هشدار دادند.
رسانام**9234**1010


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن