تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819602284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف10 انبارسلاح ساخت رژیم صهیونیستی دراستان دیالی عراق


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کشف10 انبارسلاح ساخت رژیم صهیونیستی دراستان دیالی عراق تهران - ایرنا - عضوشورای استان دیالی عراق گفت:10 انباراسلحه و مواد منفجره ساخت رژیم صهیونیستی متعلق به تروریست های داعش دررشته کوه های "حمرین" این استان کشف و ضبط شد.


به گزارش پایگاه خبری "الانصار" عراق، "صادق الموسوی"روز دوشنبه افزود: یکی از واحدهای نظامی وابسته به نیروهای مبارزه با تروریسم 10 مخفیگاه و انبار سلاح و مهمات متعلق به تروریست ها را در رشته کوه های "حمرین" کشف و ضبط کردند.
وی اضافه کرد: در این انبارها مقدارزیادی مواد منفجره و اسلحه های ساخت رژیم صهیونیستی و بمب های آماده انفجار کشف شد.
رییس کمیته امنیتی شورای استان دیالی گفت: نیروهای امنیتی همه سلاح و مواد منفجره کشف شده را پس از ثبت تعداد ونوع آن ها به نهادهای مسوول تحویل دادند.
نیروهای امنیتی و پلیس استان دیالی پیش ازاین از اجرای برنامه ای جامع برای حمایت از زایران حسینی و مبارزه با تروریست های داعشی دراطراف این استان خبرداده بودند.
گروه تکفیری - تروریستی داعش که با حمایت غرب و کشورهای همپیمان آمریکا ایجاد شده، جنایت های هولناکی را در عراق مرتکب شده است.
خاورم**632**1856


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن