تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804419591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تناقض آشکار بین ادعا و واقعیت/آلمان منکر سلاح اتمی رژیم صهیونیستی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تناقض آشکار بین ادعا و واقعیت/آلمان منکر سلاح اتمی رژیم صهیونیستی شد برلین - ایرنا - انکار وجود سلاح های اتمی در رژیم صهیونیستی از سوی یک مقام وزارت امور خارجه آلمان، بهت و حیرت خبرنگاران را برانگیخت.


به گزارش ایرنا، درحالی که کشورهای جهان بارها درمورد وجود حداقل 400 بمب اتمی در زرادخانه های هسته ای رژیم صهیونیستی هشدار داده و برچیده شدن این سلاح ها را مورد تاکید قرار می دهند، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان وجود این سلاح ها را در رژیم صهیونیستی تایید نکرد.
این اظهار نظر عجیب درحالی امروز از سوی "ساسون شبلی" در نشست خبری سخنگویان دولت آلمان با خبرنگاران مطرح شد که برلین با رای ممتنع خود به قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد درمورد ضرورت نابودی سلاح های اتمی رژیم صهیونیستی، تناقض آشکار بین ادعای تلاش برای دستیابی به جهان عاری از سلاح و عمل به آن را آشکار کرده بود.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نشست عمومی سه شنبه دوم دسامبر( 11 آذرماه)قطعنامه پیشنهادی مصر درخصوص ضرورت نابودی سلاح های اتمی در رژیم صهیونیستی را با اکثریت قاطع آرا به تصویب رساند اما آلمان،انگلیس و فرانسه به رغم ادعاهای پر سر و صدای خود مبنی بر حمایت از خلع سلاح جهانی و همچنین تلاش برای دستیابی به جهان عاری از سلاح اتمی، به این قطعنامه رای ممتنع دادند.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آلمان روز جمعه در پاسخ به سوالات مکرر خبرنگاران در خصوص اقدام متناقض دولت این کشور در دادن رای ممتنع به جمع آوری سلاح های اتمی رژیم صهیونیستی به رغم ادعاها در مورد تلاش برای دستیابی به جهان عاری از سلاح، گفت: دولت آلمان با تمام قاطعیت بدنبال جهان عاری از سلاح هسته ای و برچیده شدن این گونه سلاح ها از منطقه خاورمیانه است.
"ساسون شبلی" در پاسخ به اینکه رای ممتنع آلمان با این شعار در تناقض است،وجود هرگونه تناقض را در این رابطه رد کرد و حتی منکر وجود این گونه سلاح ها در رژیم صهیونیستی شد.
این مقام وزارت خارجه آلمان در پاسخ به اینکه نظر برلین درمورد سلاح های اتمی رژیم صهیونیستی چیست؟،گفت:"ما هیچ اطلاعاتی درمورد وجود سلاح های اتمی در اسرائیل نداریم" .
بنا برگزارش ها و اسناد ارائه شده از سوی کارشناسان، رژیم صهیونیستی بالغ بر 400بمب اتمی در اختیار دارد و با اینکه سران این رژیم تاکنون هیچ اظهار نظری درمورد کیفیت و کمیت اینگونه تسلیحات خود نداشته اند، افشاگری های "مردخای وانونو" تکنیسین شاغل در مراکز تحقیقات هسته ای این رژیم در سال 1986 با ارائه اسناد و مدارک معتبر به یک روزنامه انگلیسی،موجب برملاشدن برنامه اتمی و همچنین وجود سلاح های هسته ای در این رژیم اشغالگر شد.
"ایهود اولمرت"نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در دسامیر سال 2006 در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی آلمان،به صورت ناخواسته برای اولین بار این رژیم را جزو قدرت های اتمی جهان معرفی کرد که تحلیلگران سیاسی این اظهارات را دلیل روشنی برای وجود بمب های اتمی در این رژیم می دانند.
در همین رابطه باید به معامله تسلیحاتی رژیم صهیونیستی با آلمان برای خرید شش فروند زیردریایی پیشرفته دلفین اشاره کرد که بنابر اعلام کارشناسان نظامی،قابلیت حمل کلاهک های هسته ای را دارد.
اروپام*1* 456* 1701*1517


14/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن