تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820399322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح عارضه‌يابي واحدهاي صنعتي کوچک در قم اجرا مي‌‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آذر ۱۳۹۳ (۱۲:۴۷ب.ظ)
طيبي نژاد خبر داد: طرح عارضه‌يابي واحدهاي صنعتي کوچک در قم اجرا مي‌‌شود رئيس هيأت مديره و مدير عامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي قم از اعطاي تسهيلات به واحدهاي صنعتي کوچک و عارضه يابي صنعتي اين نوع از واحد‌ها خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، رئيس هيأت مديره و مدير عامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي قم گفت: در راستاي بسته حمايتي دولت تدبير و اميد از صنايع و واحدهاي توليدي و خروج غير تورمي از رکود، مشکلات واحدهاي صنعتي شناسايي و جهت اعطاي تسهيلات مالي به بانک صنعت و معدن معرفي مي‌‌شوند.
وي خاطرنشان ساخت: اعطاي تسهيلات يارانه‌اي به صنايع کوچک با تفاهم و همکاري صندوق ضمانت سرمايه گذاري صنايع کوچک و بانک صنعت و معدن با نرخ سود ۱۶ درصد پرداخت مي‌‌شود.
اميرهوشنگ طيبي‌نژاد همچنين روان سازي اخذ تسهيلات توسط صنعتگران، جلوگيري از عدم اثربخشي و هزينه کرد اعتبار با توجه به عملکرد صندوق ضمانت سرمايه گذاري صنايع کوچک و نيز جذب حداکثري و آسان منابع مالي يارانه‌اي را از فوايد اين طرح نام برد.
وي ويژگي متمايز اين طرح را شناسايي عارضه در صنايع و اعطاي يارانه براي حل آن عارضه و به تبع‌ آن افزايش توليد معرفي کرد و گفت: اين طرح با هدايت شرکت شهرک‌هاي صنعتي بطور هدفمند صورت گرفته و جهت روان سازي اخذ تسهيلات، ۷۰ الي ۸۵ درصد اصل و سود تسهيلات توسط صندوق ضمانت سرمايه گذاري تضمين‌ و مابقي به صورت سفته از متقاضي اخذ مي‌شود.
بهره برداري از اولين مسجد شهرك‌هاي صنعتي قم در آستانه اربعين حسيني
فاز اول مسجد چهارده معصوم (ع) در شهرك صنعتي شكوهيه قم در آستانه اربعين حسيني مورد بهره برداري قرار گرفت.
رئيس هيأت مديره و مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قم در مراسم بهره برداري مسجد چهارده معصوم(ع) گفت: مساجد بهترين محل براي اتحاد بين مسلمانان بوده و از صدر اسلام تا كنون مهمترين امور مردم اعم از فرهنگي،‌ اقتصادي و دفاعي در مساجد شكل مي گرفته است.
وي ضمن تبيين و اهميت نقش مساجد در طول هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: در طول دفاع مقدس مساجد نقش مهمي در اعزام و پشتيباني جبهه داشتند و اين خود از بركات وجود مساجد است.
طيبي نژاد، كار فرهنگي را لازمه اجرايي كار اقتصادي دانست و گفت: مقوله فرهنگ و اقتصاد جدايي ناپذير بوده و با توجه به نام گذاري سال ۹۳ توسط مقام معظم رهبري به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي،‌ بايد كار فرهنگي توأمان با كار اقتصادي صورت گيرد.
وي در ادامه ابراز اميدواري كرد با شروع فعاليت اولين فاز اين مسجد، صداي اذان در شهرك صنعتي شكوهيه طنين انداز شده و اين مهم مايه ‌خيرات براي صنعتگران شود. اميد است با اتمام فازهاي نهايي اين طرح، صنعتگران محترم از بركات وافر آن بهره‌مند گردند.
گفتني است، مسجد چهارده معصوم(ع) شهرك صنعتي شكوهيه در زميني به مساحت ۱۳۳۰۰ مترمربع و زيربناي ۶۰۰ متر مربع با هزينه ۱۶ ميليارد ريال اجرا گرديده است كه به جهت آماده شدن فاز اول آن، مقارن با ايام الله صفر و عزاداري سيد و سالار شهيدان به منظور برگزاري نماز جماعت و رفاه حال صنعتگران محترم مورد بهره برداري قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن