تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813226434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله بی سابقه سخنگوی فتح به حماس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حمله بی سابقه سخنگوی فتح به حماس تهران - ایرنا -" احمد عساف" سخنگوی "جنبش فتح"، با حمله لفظی شدید به "جنبش حماس"، اقدامات این جنبش در نوار غزه را شبیه جنایت های "داعش" در کشورهای عربی دانست.


به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری فلسطینی "وفا"، وی افزود: "حماس همان داعش است و داعش همان حماس"، اسم مهم نیست، زیرا عملکرد یکی است، حماس بیشتر از داعش در حق بی گناهان و مسلمانان غزه ظلم کرده است.
عساف با طرح سوالی درباره نتایج تحقیقات درباره انفجارمنازل رهبران فتح گفت: چه کسی جز حماس می تواند به سکوی پرتاب راکت به سمت رژیم صهیونیستی در چند ساعت دسترسی داشته باشد و چه کسی می تواند به کسانی که دست به انفجار می زنند، ارتباط داشته باشد.
وی ادامه داد: ما در فتح می دانیم چه کسی انفجارها را انجام می دهد و می خواهیم سرپوش از آن برداریم و نسبت به بیانیه های حماس درباره ائتلاف بین المللی علیه تروریسم و صهیونیست های افراطی که محتوای آن شبیه بیانیه های داعش است، هشدار می دهیم، زیرا آنها عرصه را بر اهالی غزه تنگ تر می کند.
عساف در پاسخ به سخنان "موسی ابو مرزوق" یکی از رهبران حماس که "محمود عباس" را مسوول تداوم سختی های اهالی غزه دانسته بود، گفت: حماس همچنان خارج از چارچوب ملی سخن پراکنی می کند و هم زمانی حمله به محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین با حمله به رژیم صهیونیستی تصادفی نیست، بلکه هدف مشترک آن دو تضعیف رییس تشکیلات خودگردان است که برای تحقق حقوق ملت فلسطین و پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی و تشکیل دولت فلسطینی تلاش می کند.
عساف افزود: هدف از حمله حماس به محمود عباس، ارسال "گواهی اعتماد" به رژیم صهیونیستی درباره این است که حماس با آنچه که محمود عباس با آن مخالف است، موافق است و می تواند جانشین سازمان آزادیبخش فلسطین باشد، هرچند به ضرر مردم فلسطین باشد.
عساف اضافه کرد: پس از محاصره غزه توسط رژیم صهیونیستی، حماس آن را ربود و به رنج های مردم آن اهمیتی نمی دهد و از رهبران فلسطینی باج خواهی می کند، زیرا از تمایل شدید محمود عباس برای کاهش رنج های غزه آگاهی دارد و حماس به دلیل تسلط نیروهایش بر امنیت و قراردادن مالیات بر "سیمان" رایگان و مالیات بر زمین های دولتی، مسبب شکست "دولت وفاق فلسطینی" است.
وی ادعا کرد: رفتار حماس در دستیابی به آشتی واقعی نیست، بلکه این تلاش ها برای حل بحران حقوق کارمندان وابسته به حماس و رفع محاصره ایی که به دلیل مداخله در امور کشورهای عربی بوجود آمده، صورت می دهد.
وی گفت: به همین دلیل حماس پس از شکست در تحقق اهدافش، آشتی ملی فلسطینیان را کنار گذاشت.
وی در ادامه ادعاهای خود افزود: اگر حماس اصرار به این داشته باشد که بخشی از گروهی است که نقش خود را در تقسیم فلسطین ثابت کرده، اشکالات وارده به آن همچنان باقی است .
وی حماس را متهم به "نوک پیکان" طرح "ناتو" برای تقسیم منطقه و تجارت بر سر رنج های مردم فلسطین کرد.
خاورم** 1453**1651


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن