تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819124783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موکب حضرت معصومه در کربلاي معلا برپا شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۳۵ق.ظ)
در آستانه اربعين حسيني موکب حضرت معصومه در کربلاي معلا برپا شد موکب حضرت معصومه در کربلاي معلا همزمان با اربعين حسيني توسط مردم قم برپا شد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم ، مسئول اجرايي موکب حضرت معصومه(س) در خصوص راه‌اندازي اين موکب و ايستگاه صلواتي گفت: اين موکب به عنوان ايستگاه و خيمه عزاي امام حسين(ع) به همت مردم قم برپا شده است.
محمود پارچه باف بيان کرد: اين موکب و خيمه به همت مردم ولايي قم براي استقبال و ارائه خدمات به زائران حسيني داير شده است.
وي اضافه کرد: اين موکب در شهر کربلا در منطقه باب بغداد و در محوطه مجتمع آل البيت واقع شده است. حدود 100 نفر از مردم قم کار خدمات ‌رساني به زائران حسيني در موکب حضرت معصومه را بر عهده دارند و در دو وعده از زائران پذيرايي مي‌کنند.
مسئول اجرايي موکب حضرت معصومه(س) ادامه داد: همچنين اين موکب مجهز به فضاهاي اقامتي براي اسکان زائران است که در اين راستا خدمات ارائه مي‌شود.
اين مسئول در پايان به ديدار متوليان موکب حضرت معصومه(س) با مراجع عظام تقليد اشاره کرد و متذکر شد: پيش از عزيمت به کربلا مسئولان اجرايي موکب با حضرات آيات مکارم شيرازي و نوري همداني و همچنين آيت‌الله فاضل لنکراني و همچين حجت الاسلام شهرستاني نماينده آيت الله سيستاني ديدار کردند که هر کدام از اين بزرگواران نيز ما را در برپايي موکب مورد حمايت قرار دادند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن