تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820480262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توليد مازاد مصرف گوشت قرمز در استان مرکزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آذر ۱۳۹۳ (۱۰:۵۴ق.ظ)
توليد مازاد مصرف گوشت قرمز در استان مرکزي علي رضائي پور در جريان بازديد از گروه صنايع غذايي شرکت درسا مرغ شازند با اشاره به سياستهاي حمايتي دامپزشکي افزود: با توجه به اينکه استان مرکزي در کشور به عنوان پايلوت شهر سالم از منظر غذا انتخاب شده است، شايسته است عرضه کليه محصولات پروتئيني به شکل فراوري شده و بسته بندي شده باشد چرا که به اين شکل امنيت غذايي بصورت گسترده تري تامين شده و نيز ارزش افزوده اقتصادي بالاتري را براي توليد کنندگان خواهد داشت و فرصتهاي شغلي بيشتري را نيز فراهم خواهد آورد.
به گزارش خبرگزاري موج، مديرکل دامپزشکي استان مرکزي خاطرنشان کرد: دامپزشکي استان مرکزي از شرکتهاي بخش خصوصي که به شکل زنجيره توليد فعاليت دارند و در استان از ظرفيتهاي بالقوه و بالفعل مناسبي برخوردارند حمايت و شرايط را براي حضور آنها در بازارهاي داخلي و خارجي هموار خواهد نمود.
رضائي پور در ادامه به ظرفيت بالاي استان مرکزي در توليد مواد پروتئيني اشاره کرد و گفت: ظرفيت توليد گوشت مرغ در استان مرکزي در حال حاضر 56هزار تن است که اين ميزان 22هزار تن بيش از نياز مصرفي استان است.
وي همچنين از توليد شير به ميزان 49 درصد مازاد مصرف استان و تخم مرغ به ميزان 65درصد بيش از نياز مصرفي استان خبر داد.
محمد رضا عاشوري " افزود: مسئولان بايد با توجه به سياست ها و اولويت هاي دولت تدبير و اميد در بحث رونق اقتصادي و توسعه و حمايت از سرمايه گذاران و اشتغال پايدار، تعامل و همکاري مناسبي را با متقاضيان واحد هاي توليدي داشته باشند تا خللي در روند توليد و اشتغال و معيشت مردم ايجاد نشود.
عاشوري تاکيد کرد: بايد انگيزه در سرمايه گذاران را با خدمات ضروري، تسهيلات و استقبال از سرمايه گذاران فراهم کنيم چرا که اگر سرمايه گذاران احساس امنيت داشته و به خوبي همراهي شوند، دلگرم به سرمايه گذاري در استان خواهند شد.
نماينده مردم شازند در مجلس شوراي اسلامي نيز در سخناني گفت با توجه به امر توليد و حمايت از سرمايه گذار بايد کاستي هاي گذشته را با جديت جبران کنيم تا شاهد نشاط و پويايي در جامعه باشيم و بخش اشتغال را جدي بگيريم و تمام تلاش خود را براي جذب سرمايه گذار به کار ببنديم.
فرماندار شهرستان شازند نيز در اين بازديد گفت: توسعه و ايجاد اشتغال پايدار تنها با سرمايه گذاري محقق نمي شود بلکه نيازمند تسهيل گري و نظام کار آمد اداري است و با حمايت از سرمايه گذاران مي توانيم رونق چشم گيري در اقتصاد کشور داشته باشيم.
مدير عامل شرکت گروه صنايع غذايي درسا مرغ هم با بيان اينکه اين شرکت سالانه 40 هزار تن مرغ را کشتار مي کند، افزود: مرحله دوم اين کشتارگاه در دست ساخت است که با احداث آن اين ميزان کشتار به 100 هزار تن در سال خواهد رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن