تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820960941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزيدگان جشنواره نقاشی معلوليت محدوديت نيست انتخاب شدند -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
برگزيدگان جشنواره نقاشی "معلوليت محدوديت نيست" انتخاب شدند

معلولیت محدویت نیست


شناسهٔ خبر: 2438374 دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
ورزش > سایر

كميته ملی پارالمپيك به تمام شركت كنندگان جشنواره نقاشی با موضوع "معلوليت محدويت نيست" هديه ای اهدا مي‎كند؛ همچنين به 10 نفر از برگزيدگان اين جشنواره نيز جايزه ويژه اهدا خواهد شد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی كميته ملي پارالمپيك، جشنواره نقاشی براي كودكان 4 تا 12 سال به مناسبت روز ملی پارالمپيك در شهريور ماه سال جاری با موضوع معلوليت محدويت نيست برگزار شد كه از بين 600 نقاشی دريافتی 10 نقاشی با حضور 3 تن از كارشناسان خبره روانشناسی كودك و نقاشی برگزيده و انتخاب و به تمامی كسانی كه در اين جشنواره شركت كرده‎اند هديه ای اهدا خواهد شد.
 
 كميته ملی پارالمپيك تصميم دارد با برپايی نمايشگاهی اين نقاشی‎ها را در معرض ديد عموم مردم قرار دهد؛ همچنين تمامی نقاشی‎های دریافتی به ترتيب اولويت در وب سايت كميته ملی پارالمپيك (paralympic.ir) بارگذاری شده است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن