تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798363251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله ارتش صهیونیستی با 8 جنگنده به سوریه، تلاشی برای باقی ماندن در زمین بازی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روزنامه لبنانی الاخبار نوشت حمله ارتش صهیونیستی با 8 جنگنده به سوریه، تلاشی برای باقی ماندن در زمین بازی بیروت – ایرنا - رژیم صهیونیستی تلاش می کند تا در زمین بازی باقی بماند و همچنین دمشق وهمپیمانانش درموقعیتی قرار نگیرند که مجبور به واکنش و پاسخگویی شود.


به گزارش ایرنا، روزنامه لبنانی الاخبار در شماره روز دوشنبه خود افزود: کاملا مشخص است که رژیم صهیونیستی تلاش کرد تا تجاوز جدید آن به خاک سوریه تلفات انسانی نداشته باشد و به همین دلیل اهدافی را خارج از ساختمان های مسکونی نظامیان سوری انتخاب کرد.
این هفتمین حمله ارتش صهیونیستی به خاک سوریه از شروع بحران در این کشور و ملتهب شدن فضای منطقه شام است.
حمله دیروز رژیم صهیونیستی به انبارها و پناهگاه هایی نزدیک فرودگاه بین المللی دمشق و همچنین به اهدافی در نزدیک فرودگاه الدیماس منطقه ای بین دمشق و الجدیده شهرک مرزی سوریه با لبنان را فرماندهی ارتش سوریه بسرعت اعلام و هدف اصلی آن را حمایت از تروریست های تکفیری و در راس آنها داعش و جبهه النصره خواند که در روزهای اخیر شکست های سنگینی را در مقابل ارتش سوریه بویژه در حلب ودیرالزور متحمل شده اند.
این درحالی است که مقامات رسمی دشمن صهیونیستی سکوت کرده و رسانه های این رژیم مدعی شده اند هدف این حمله احتمالا نابود کردن سلاح هایی بوده که حزب الله لبنان در صدد انتقال آنها به منطقه القلمون بوده است.
حزب الله در منطقه القلمون با گروه های تروریستی تکفیری از جمله داعش ، جبهه النصره و به اصطلاح ارتش آزاد مبارزه می کند.
الاخبار به نقل از منابع امنیتی نوشت که 8 جنگنده صهیونیستی در این دو حمله شرکت کردند.
منابع مطلع هم هدف گرفته شدن موقعیت هایی در منطقه الصبوره و همچنین بمباران مقر تیپ 90 ارتش سوریه در قنیطره را رد کرده اند.
وزارت خارجه سوریه نیز در دو نامه مشابه به دبیرکل سازمان ملل و رییس شورای امنیت تجاوز هوایی دیروز جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی به خاک این کشور را در چارچوب سیاست های برنامه ریزی شده این رژیم در حمایت همه جانبه از گروه های تروریستی تکفیری خواند.
وزارت خارجه سوریه با تاکید به اینکه این دو سازمان بین المللی باید به مسئولیت خود عمل و این تجاوز را با قدرت محکوم کنند و درصدد ایجاد توجیه آن برنیایند.
سوریه همچنین از سازمان ملل و شورای امنیت درخواست کرده تا با وضع تحریم هایی علیه رژِیم صهیونیستی ، این رژیم را مجبور کنند که مرتکب این تجاوزها نشود.
اما در رژیم صهیونیستی، در مقابل سکوت رسمی ، برخی رسانه های صهیونیستی با همان تحلیل ها و ادعاهای قدیمی و تکراری به میدان آمده و هدف را انبارهای سلاح سوریه دانسته اند.
« ایهود یعری» خبرنگار تلویزیون رژیم صهیونیستی احتمال داد که هدف این حملات کامیون های سلاح های پیشترفته سوریه برای حزب الله به منظور استفاده در بلندی های القملون و نزدیک مرزهای لبنان و سوریه بوده است.
« اور هیلر» خبرنگار امور نظامی کانال دهم تلویزیون صهیونیستی نیز همین ادعا را تکرار کرد.
اما سکه این حمله یک روی دیگر هم دارد و آن با نگاهی به درون رژیم صهیونیستی که این روزها ملتهب و درهم ریخته شده است و « بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در یک مرحله بحرانی بسر می برد.
نتانیاهو قبل از جلسه دیروز کابینه رژیم صهیونیستی برای منحرف کردن افکار عمومی و شاید زمینه سازی حمله دیروز جنگنده های صهیونیستی گفت: اسراییل آماده برخورد با تهدیدها است» اما ماهیت این تهدیدها را مشخص نکرد.
وی افزود: اسراییل با حضور « یوسی کوهین » در راس شورای امنیت ملی به موفقیت هایی مرتبط با اوضاع سیاسی و امنیتی منطقه دست می یابد که بزودی خواهید شنید و ما تحولات را از نزدیک دنبال و با تهدیدها و چالش هایی که متوقف نمی شوند، با قدرت برخورد می کنیم.
رسانه های صهیونیستی ، سخنان نتانیاهو را اشاره ای به یک حمله قابل انتظار قبل از اجرا دانسته اند.
« یفعات کاریو» عضو کمیته خارجی و امنیتی کنست( پارلمان رژیم صهیونیستی) به نتانیاهو در خصوص شعله ور کردن آتش بحران وجنگ در منطقه برای جبران شکست هایش بویژه در تشکیل کابینه ائتلافی هشدار داده است.
خاورم ** 1324


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن