تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819262819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مقام فلسطینی خواستار بازگشایی گذرگاه های تجاری غزه شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک مقام فلسطینی خواستار بازگشایی گذرگاه های تجاری غزه شد تهران-ایرنا- رییس کمیته مردمی مقابله با محاصره نوار غزه روز یکشنبه با اشاره به اوضاع وخیم انسانی مردم نوار غزه، خواستار بازگشایی فوری همه گذرگاه های تجاری این منطقه شد.


به گزارش پایگاه خبری الیوم السابع از غزه، "جمال الخضری" رییس کمیته مردمی مقابله با محاصره نوار غزه در یک گفتگوی مطبوعاتی بر ضرورت بازگشایی همه گذرگاه تجاری نوار غزه از جمله "الشجاعیة" و"العودة" تاکید کرد.
رژیم صهیونیستی 7 سال گذشته پس از محاصره غزه همه گذرگاه های تجاری این منطقه را بست.
الخضری تاکید کرد: ‫منزوی کردن نوار غزه در جهان رنج ها و مشکلات شهروندان فلسطینی را در همه ابعاد اقتصادی، زیستی، آموزشی ، بهداشتی و زیر ساخت ها در سایه تداوم تجاوزات رژیم اشغالگر قدس، بیشتر و وخیم تر می کند.
وی در ادامه تصریح کرد: ادامه بسته ماندن گذرگاه ها در غزه و محاصره این منطقه به انواع مختلف، نوعی مجازات گروهی به شمار می رود که جان دو میلیون شهروند فلسطینی را هدف قرار داده است.
این مقام فلسطینی تاکید کرد که پایان محاصره و بازگشایی گذرگاه ها اولین گام اساسی و حقیقی در روند بازسازی غزه محسوب می شود.
الخضری همچنین گفت: ‫گشودن گذرگاه ها و صدور مجوز برای انجام واردات وصادرات بدون قید وشرط، فرصت کافی را جهت ورود مصالح ساختمانی و مواد صنعتی لازم و نیز صادرات در این باریکه فراهم می کند. این امر تاثیر مثبتی بر زندگی مردم و کارگران و نیز صاحبان کسب و کارهای مختلف در نوار غزه می گذارد و بحران اقتصادی در این منطقه را کاهش می دهد.
از زمان محاصره غزه از سوی رژیم صهیونیستی در سال 2007، گذرگاه رفح مهم ترین معبر میان غزه و دنیای خارج محسوب می شود.
محاصره غزه روند صادرات و واردات این منطقه را با محدودیت های شدید مواجه کرده و باعث بروز بحران های انسانی متعدد برای ساکنان این منطقه شده است.
حدود یک میلیون و 800 هزار نفر در نوار غزه زندگی می کنند.
رسانام**9329**1856


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن