تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819840613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین مرجع نقد و بررسی و فروش تخصصی آنلاین لوازم خانگی راه اندازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اولین مرجع نقد و بررسی و فروش تخصصی آنلاین لوازم خانگی راه اندازی شد
بسیاری از اقتصاددانان ,متخصصان و آینده نگرها بر این عقیده اند که در سال های اخیر انقلابی مشابه انقلاب صنعتی به وقوع پیوسته که جهان را وارد عصر اطلاعات ساخته است و بسیاری از جنبه های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی را دستخوش تحولی عمیق نموده است.
به گزارش نامه نیوز، از نظر ابوالفضل رضائی و مهدی الیاسی ، موسسین وب سایت دلتا کالا ،بازار در این عصر به سمتی میرود که کم کم خرید های سنتی و بدون اطلاعات جای خود را به مقایسه کالاها؛مقایسه برندهای مختلف؛مقایسه قیمت ها؛مقایسه مزایا و معایب و بررسی کالاها از نظر مصرف کننده و متخصصین میدهد ؛ بله این "عصر اطلاعات "است . هم اکنون مصرف کننده ها میتوانید برای خرید یک ظرفشویی و یا یک آبگرمکن از اینترنت اطلاعات خوبی دریافت کنند و دلتا کالا بعنوان یک مرجع پا به این عرصه گذاشته و اطلاعات بسیار مفیدی را از تولید کننده ها و متخصصین و کارشناسان در حوزه لوازم خانگی جمع آوری و در کنار نظر مصرف کنندگان تبدیل به یک منبع مفید اطلاعاتی در صنعت لوازم خانگی شده است .
مدیران فروشگاه اینترنتی دلتا کالا درباره نحوه فعالیت این شرکت می گویند هدف ما از راه اندازی دلتا کالا در سه قسمت میباشد که مهم ترین آن تبدیل به یک مرجع در حوزه نقد و بررسی تخصصی لوازم خانگی در کشور بوده که نبود همچین مرجعی در حوزه آنلاین محسوس است .دلتا کالا سعی دارد که بتواند این بستر را به کمک تولید کنندگان و تامین کنندگان و مصرف کننده گان و متخصصین فنی ایجاد نماید. در ادامه گفت و گو با مدیران فروشگاه اینترنتی دلتا کالا را مشاهده می کنید: طی سال های اخیر استقبال مردم از تجارت آنلاین استقبال گسترده ای انجام داده اند. این موضوع چه کمکی به اقتصاد ایران می کند؟ خوشبختانه در سال های اخیر فضایی فراهم شده است تا چنین فروشگاه هایی بتوانند در اقتصاد کشور فعالیت خود را آغاز کنند که طبیعتا مزایای فراوانی را نیز به همراه داشته اند که اصلی ترین مزیت آن کاهش زمان انجام معامله و هزینه مشتریان است. همچنین کاهش حمل پول نقد یکی دیگر از مزیت های اینگونه خرید است که امنیت در معامله را افزایش داده و مشتریان بدون دردسر محصول سفارش داده را در کمترین زمان در هر محلی که بخواهند تحویل می گیرند. مردم برای خرید اینترنتی باید به چه نکاتی توجه کنند؟ مهمترین نکته این است که مشتریان با حضور در فروشگاه های اینترنتی به واسطه آشنا شدن کامل با محصولات موجود کار آسانی را برای خرید دارند. اما باید در انتخاب نوع محصول دقت لازم را داشته باشند و به ضمانت نامه و نحوه تحویل و پشتیبانی محصول توجه داشته باشند.
همچنین فقط از وب سایت هایی خرید کنند که دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت ،معدن و تجارت هستند . هدف شما از راه اندازی وبسایت دلتا کالا چیست؟ هدف ما از راه اندازی دلتا کالا در سه قسمت میباشد.اول اینکه نبود یک مرجع در حوزه نقد و بررسی تخصصی لوازم خانگی در کشور محسوس است دلتا کالا سعی دارد که بتواند این بستر را به کمک تولید کنندگان ، تامین کنندگان ، مصرف کننده گان و متخصصین فنی ایجاد نماید.
دوم اینکه ؛ بستر تخصصی جهت ارایه خدمات تبلیغاتی و تخصصی و رقابتی جهت محصولات خانگی در کشور نداریم که دلتا کالا با ایجاد این بستر جهت تولید کنندگان و تامین کنندگان امکان ارایه همه این خدمات را بصورت یکجا و در بستر رقابتی فراهم نموده است.
سوم اینکه ؛ در بستر تجارت الکترونیک نیز یکی از اهداف دلتا کالا فروش تخصصی لوازم خانگی برای کل ایران با لجستیک مدیریت شده خواهد بود . که بستر مناسبی جهت فروش محصولات از طریق وبسایت دلتا کالا جهت تولیدکنندگان و تامین کنندگان خواهد بود. چند وقت است این وبسایت فعال شده است؟ حدود یکسال است که با تلاش تیم برنامه نویسی و محتوا سازی و مدیریتی این وبسایت به وضعیت فعلی رسیده است و از اول تابستان امسال بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز نموده است. مخاطب دلتاکالا چه کسانی هستند؟ از یک طرف کلیه کسانی که جهت خرید لوازم خانگی و دیجیتال نیاز به اطلاعات مفیدی دارند میتوانند از اطلاعات محصول تا نقد و نظرات کاربران و خدمات پس از فروش و امکان مقایسه با سایر برندها و راهنمای خرید یک محصول خاص و یا راهنمای تعمیر وحتی اطلاع ار آخرین قیمت ها به دلتا کالا مراجعه نمایند و از طرف دیگر کلیه تولید کنندگان و تامین کنندگان میتوانند جهت معرفی محصولات خود و هرگونه ارایه مطالب مفید اعم از فیلم و عکس و مطلب و راهنمایی جهت محصولات خود بصورت کاملا رایگان اقدام کنند . مزایای خرید از دلتاکالا چیست؟ در سه حوزه میتوان به این سوال پاسخ داد. اول اینکه با خرید و یا حتی مراجعه به دلتا کالا ؛مصرف کننده قطعا اطلاعات مفیدی دریافت میکند که برای خرید از هر فروشگاهی مفید خواهد بود که بطور مثال برای خرید یک ماشین ظرفشویی به چه نکاتی باید دقت کنیم و وقتی تفاوت فنی و کیفیتی محصول را به وضوح بدانیم راحت تر میتوانیم برند محصول را انتخاب کنیم و از حالت انتخاب سنتی برند و یا مدل محصول با مراجعه به دلتا کالا خارج میشویم و آگاهانه انتخاب مبکنیم. به همین دلیل ما شعار وبسایت را «ما انتخاب را برای شما آسان میکنیم» انتخاب کرده ایم. دوم اینکه در بازار کالاهای قاچاق و غیر گارانتی و یا حتی با گارانتی متفرقه وجود دارد که در صورتی که مصرف کننده از گارانتی شرکت ها اطلاع کافی نداشته باشد ممکن است کالایی که میخرد شامل گارانتی نبوده و یا اصلی نباشد ؛ که با توجه به اینکه دلتا کالا فقط با شرکت های مادر و کالاهای دارای گارانتی اصلی را عرضه میکند این مشکل برای مصرف کننده پیش نخواهد آمد.
سوم اینکه ؛ با توجه به زندگی های پر ترافیک امروزه و رشد روز افزون تجارت الکترونیک؛ خرید از دلتا کالا میتواند با در نظر گرفتن دو مورد ذکر شده بالا ؛این را هم اضافه کنیم که قطعا قیمت مناسب و تحویل در محل در کمترین زمان ممکن و بهترین کیفیت دلیل خوبی برای خرید آنلاین باشد.
مصرف کننده چرا باید به دلتا کالا اعتماد کند؟ دلتا کالا دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت ,معدن و تجارت میباشد و با توجه به اینکه تدابیر لازم برای ساماندهی فروشگاه های اینترنتی در سالهای اخیر صورت گرفته هر فروشگاهی که نماد اعتماد را نتوانسته باشد اخذ نماید فاقد مجوز کسب و کار اینترنتی است و قابل اعتماد نیست و همچنین به زودی امکان تحویل کالا و تسویه حساب در مقصد نیز در دلتا کالا فراهم میگردد.
در پایان ضمن تشکر از وب سایت عصر برتر همینجا از کلیه تولید کنندگان و تامین کنندگان برای همکاری با دلتا کالا دعوت بعمل می آوریم.منبع: عصر برتر




۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن