تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820293962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستاوردهای طرح های کلان ملی در معرض نمایش عموم قرار می گیرند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هم زمان با هفته پژوهش؛ دستاوردهای طرح های کلان ملی در معرض نمایش عموم قرار می گیرند تهران-ایرنا-دبیر ستاد طرح های کلان ملی از برگزاری نمایشگاهی از طرح های کلان ملی پژوهش و فناوری همزمان با هفته پژوهش در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران خبر داد.


به گزارش ایرنا از دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) ، دکتر «سید مهدی سجادی فر»، دبیر ستاد طرح های کلان ملی دبیرخانه شورای عالی عتف در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورا با اعلام این مطلب افزود: این نمایشگاه 23 تا 26 آذر ماه برگزار خواهد شد و قرار است طی آن بیش از 20 طرح از 47 طرح کلان ملی مصوب در شورای عالی عتف در معرض نمایش عموم قرارگیرد.
وی افزود:در این نمایشگاه طرح هایی ارائه می شوند که بخشی از فرآیند مطالعاتی و طراحی آنها طی شده باشد.
سجادی فر با بیان اینکه قرار است بخشی از دستاوردهای علمی و فناورانه طرح های کلان در اختیار بازدیدکنندگان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: براساس یک برنامه زمان بندی شده قرار است تا مجریان طرح های کلان ملی برای ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه فعالیت و میزان پیشرفت هر طرح در محل نمایشگاه حضور داشته باشند.
وی افزود: چنانچه طرحی در فاز توسعه ای و ارائه محصول باشد محصول یا قطعات تولید شده نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.
معاون پژوهشی مرکز تحقیقات سیاست های علمی کشور اظهار داشت: اطلاعات مربوط به طرح ها به صورت پوستر، استند، فیلم کوتاه و یا اسلاید به علاقمندان ارائه خواهد شد.
دبیرخانه شورای عالی عتف با توجه به پیشینه و فعالیت های صورت گرفته درکمیسیون های تخصصی در دی ماه 1390 تعداد 36 طرح کلان ملی پژوهش و فناوری را با همکاری دستگاه های اجرایی تدوین کرد و در کمیسیون دائمی به تصویب رسانید.
بدین ترتیب تا پایان سال 1392 تعداد 47 طرح کلان ملی پژوهش و فناوری به تصویب شورای عالی رسید.
23 تا 26 آذرماه به نام هفته پژوهش شناخته می شود و هر ساله نهادهای متولی علم و فناوری برنامه های خاص خود را ارائه می کنند.
علمی (1)**2038**1440


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن