تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820262775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيش از 6265 كيلومتر راه در استان اردبيل تحت پوشش برف روبي قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ آذر ۱۳۹۳ (۱۲:۱۱ب.ظ)
بيش از 6265 كيلومتر راه در استان اردبيل تحت پوشش برف روبي قرار دارد مدير راهداري راه و شهرسازي استان اردبيل، گفت: هم اكنون بيش از شش هزار و ۲۶۵ كيلومتر از راه هاي اين استان تحت پوشش برف روبي قرار دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي يوسف زاده اظهار داشت: پوشش اين ميزان از راه هاي استان نيازمند نيروي انساني متخصص، تجهيزات و نيز ايثارگري راهداران بوده كه خوشبختانه استان اردبيل در اين زمينه از استان هاي پيشرو محسوب مي شود.
وي با بيان اينكه راهداران اين استان با توجه به شرايط جوي و بارش هاي چند ماهه و مداوم برف از جمله فعال ترين راهداران كشور هستند، تاكيد كرد: علاوه بر اين، در حال حاضر هشت گردنه برف گير نيز در مناطق مختلف به ويژه در مسير راه هاي پرتردد استان تحت پوشش راهداران قرار دارد.
مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل با اشاره به رقم قابل توجه در برف روبي راه ها و گردنه هاي اين استان متذكر شد: به صورت متوسط ماهانه ۶۴ هزار و ۷۸۰ كيلومتر - باند از راه هاي اين استان برف روبي مي شود.
وي اين رقم بسيار بالا خواند و با اشاره به تلاش و مجاهدت خاموش راهداران استان اردبيل، ادامه داد: هم اكنون ۱۴۸ نفر به عنوان راهدار در راه هاي ارتباطي و مواصلاتي استان اردبيل و در پايگاه هاي ثابت و سيار فعال هستند.
يوسف زاده با اشاره به فعاليت ۱۳ راهداخانه در سطح اين استان تصريح كرد: از اين تعداد ۹ راهدارخانه به صورت ثابت در مناطق برف گير و گردنه ها و نيز چهار راهدارخانه مجهز نيز به صورت سيار فعاليت مي كنند.
وي فعاليت اين راهداران را در قالب ۴۵ اكيپ و ۲۵ گشت برشمرد و عنوان كرد: راهداري استان اردبيل به بيش از ۱۵۳ دستگاه ماشين آلات مختلف از جمله ۲۰ بلدوزر، ۳۱ گريدر، ۲۶ لودر، سه دستگاه برف خور، ۴۸ كاميون نمك پاش و برفروب و ۲۵ خودرو سبك مجهز مي باشد.
مدير راهداري راه و شهرسازي استان با تاكيد به بهره گيري از نيروي انساني و تجهيزات بخش خصوصي در شرايط لازم بيان داشت: بخشي از فعاليت هاي راهداران با حضور بخش خصوصي همراه است كه اين موارد البته در مواقع خاص و بارش هاي سنگين اتفاق مي افتد.
وي با اشاره به وجود هشت واحد انبار شن و نمک و شش سوله نگهداري ماشين آلات مرتبط در استان افزود: در اين زمينه كمبودي نداريم ضمن اينكه در زمينه انبار نمک و شن حتي بيش از نياز ايجاد شده تا در شرايط بحراني مورد استفاده قرار گيرد.
يوسف زاده اضافه كرد: همچنين امسال براي بازگشايي راه ها و گردنه هاي برف گير استان بالغ بر ۱۰ هزار تن نمک خريداري و به انبارها حمل شده كه اين ميزان در صورت نياز افزايش خواهد يافت.
وي تلاش صادقانه و شبانه روزي راهداران را در راستاي جلب رضايت شهروندان و مسافران دانست و اطمينان داد؛ راهداران استان همچون هميشه امسال نيز تمام تلاش خود را براي فراهم كردن شرايط ايده آل براي سفرهاي شهروندان به كار خواهند گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن