تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798626342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش اکرمی به اظهارات مصباح‌یزدی: امام فرمودند مردم ولی نعمت ما هستند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: واکنش اکرمی به اظهارات مصباح‌یزدی: امام فرمودند مردم ولی نعمت ما هستند
رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری عنوان می‌کند: اول اینکه این اظهارت خلاف فرمایش امام خمینی و مقام معظم رهبری حفظ الله می‌باشد. چون ما شنیدیم و دیدیم که امام می‌فرمودند مردم ولی نعمت ما هستند، مردم ما را از کنج به صحنه آوردند. مردم امروز ما، از مردم در زمان رسول‌الله و ائمه اطهار مثل امام علی(ع)، امام حسن(ع) و امام حسین(ع) بهتر هستند. این اظهارت هرگز با این که بگوییم مردم ایران لایق چنین رهبری نیستند، هماهنگ نیست و به نظر من حتما منافات دارد و ناصحیح است.
آفتاب- سرویس سیاسی: رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری درباره صحبت‌های مصباح یزدی عنوان می‌کند: به‌طور طبیعی این اظهارت ناصحیح و بیان آن در این شرایط هم قطعا ناصحیح‌تر است.


به گزارش آفتاب، پدر معنوی جبهه پایداری هفته پیش در سخنرانی خود عنوان کرد: "يکي از نعمت‌هاي بسيار بزرگ براي ما امام راحل بود که بسيار بزرگ بود و بعد از رحلت ايشان، وجود نعمت جانشين ايشان، رهبر معظم انقلاب است که خدا را شاهد مي‌گيرم جامعه ما لياقت چنين رهبري را ندارد."


این سخنان واکنش‌های تندی را از طرف گروه‌های اصولگرا برای این عضو مجلس خبرگان و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به همراه داشته است. کارشناسان عمدتا به خط فکری وی اشاره و درباره صحبت‌هایی که نسبت به رهبری و مردم داشته مطرح کرده‌اند: برای خراب کردن یک نفر نیازی به کوبیدن او نیست کافی است که از وی بد دفاع کنی.


 اکرمی درباره اظهارنظر مصباح یزدی به خبرنگار «آفتاب» می‌گوید: من اظهارت آیت الله مصباح را درباره رهبری خواندم و لازم می‌بینم که سه نکته را در این باره عنوان کنم.


رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری عنوان می‌کند: اول اینکه این اظهارت خلاف فرمایش امام خمینی و مقام معظم رهبری حفظ الله می‌باشد. چون ما شنیدیم و دیدیم که امام می‌فرمودند مردم ولی نعمت ما هستند، مردم ما را از کنج به صحنه آوردند. مردم امروز ما، از مردم در زمان رسول‌الله و ائمه اطهار مثل امام علی(ع)، امام حسن(ع) و امام حسین(ع) بهتر هستند. این اظهارت هرگز با این که بگوییم مردم ایران لایق چنین رهبری نیستند، هماهنگ نیست و به نظر من حتما منافات دارد و ناصحیح است.


عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ادامه می‌دهد: دوم اینکه ما در روایات اسلامی داریم که درباره افراد غلو نکنید. امام علی (ع) فرمود: "هلک فیّ رجلان: محبّ غال، و مُبغضٌ قال" یعنی دو دسته درباره من هلاک شدند آن دوستانی که درباره من غلو کردند و دشمنانی که درباره من قیل و قال کردند و ناروا گفتند.


اکرمی توضیح می‌دهد: مقام معظم رهبری حتما جایگاه والا و رفیع دارند و مردم قطعا حریم ایشان را حفظ می‌کنند و قدر ایشان را هم می‌دانند. این مردم لایق هستند که چنین رهبر لایقی دارند. ارتباط بین مردم و رهبری بسیار صمیمانه و ارزشمند است. نباید به گونه‌ای درباره مردم و رهبری سخن گفته شود که هر دو از این اظهارات ابراز نارضایتی بنمایند.


مشاور عالی وزیر کشور در امور روحانیت سومین مورد را اینگونه مطرح می‌کند: باید زمان‌شناس بود. الان چه زمانی است، سال 93، سال اقتصاد و فرهنگ ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است. واقعا باید به سمت مبحث اقتصاد و فرهنگ برویم. باید عزم ملی و مدیریت جهادی داشته باشیم تا این همه نقدینگی در دست مردم را به کار بگیریم. اقتصاد و اشتغال را فعال کنیم. جلوی واردات اضافه گرفته شود. کمک کنیم تا بر صادرات بیفزاییم.


رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در واکنش به صحبت مصباح یزدی مبنی بر این که این مردم لیاقت چنین رهبری را ندارند تاکید می‌کند:  در حال حاضر که مشکلی میان مردم و رهبری وجود ندارد که مطرح شود مردم لایق چنین رهبری هستند یا نیستند. یا رهبری چنین مردمی را رهبری می‌کند یا نمی‌کند.


او همچنین عنوان می‌کند: درباره مذاکرات هسته‌ای که در حال حاضر بحث بین‌الملل است، باید تلاش کنیم در داخل کشور وحدت، صمیمیت، و اقتدار استحکام پیدا کند تا بتواند پشتوانه‌ای برای مذاکرات هسته ای باشد.


اکرمی با بیانی نصیحت‌گونه مصباح و علمای همفکر او را به سمت حل مشکلات مردم هدایت و مطرح می‌کند: باید به سمت حل مشکلات مردم رفت. بین رهبری و مردم هیچ مشکلی وجود ندارد که بخواهیم با این اظهارات آن مشکلات را برطرف کنیم.


رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در نهایت تاکید می‌کند: به طور طبیعی این اظهارت ناصحیح است و بیان آن هم در این شرایط قطعا ناصحیح‌تر است.



مطالب مرتبط
انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی ازآیت الله مصباح/سخنان اخیر ایشان مصداق تضعیف ولایت فقیه است
آیت‌الله مصباح یزدی: خدا را شاهد می‌گیرم جامعه ما لیاقت چنین رهبری را ندارد


تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن