تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819877309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در راه اجرا و اقامه عدل همواره مردم ولی نعمت این نظام محسوب می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه: در راه اجرا و اقامه عدل همواره مردم ولی نعمت این نظام محسوب می شوند خبرگزاری پانا: رییس مر کز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت:حفاظت و اطلاعات در تلاش است که با صیانت و حمایت از دستگاه قضایی شرایطی را ایجاد کند که این دستگاه بیش از پیش مورد اعتماد و اطمینان مردم باشد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۹ آذر ساعت 10:16



به گزارش خبرگزاری پانا ، حجت الاسلام "سید اسماعیل خطیب"، در آیین معارفه مدیریت حفاظت و اطلاعات دادگستری فارس در شیراز ضمن بیان اهمیت و جایگاه حفاظت و اطلاعات در دستگاه قضایی افزود: حفاظت و اطلاعات در قوه قضاییه شرایطی را فراهم کرده است که افراد نظارت بر نفس خویش را بهتر رعایت کنند.
وی افزود:حفظ سلامت و صیانت از خدمات قضات و کارکنان دستگاه قضایی بر عهده مدیران و واحد های نظارتی از جمله حفاظت و اطلاعات است و این مرکز با قاطعیت و صداقت بدون هیچ تساهل و تسامحی با فساد در هر نقطه ای برخورد خواهد کرد چرا که تامین سلامت این مجموعه و نیروهایی که در راه اجرای عدالت و آرمان های شهدای والا مقام نظام گام بر می دارند بر عهده مجموعه حفاظت و اطلاعات است.
رییس مر کز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه اظهار داشت:اگر چه حجم پرونده های قضایی و مراجعه کنندگان بسیار زیاد است اما برخورد ها و تصمیم گیری های فعالان در دستگاه قضا در اجرای عدالت موثر است و باید با تدبیر ، تلاش و برنامه ریزی به نحوی عمل شود تا عنوان کار جهادی بر خدمت فعالان در این دستگاه حاکم باشد.
این مسوول ادامه داد:جهاد امروز ما در دستگاه قضایی این است که بتوانیم با همه کثرت و فراوانی کارها ، رضایت خداوند متعال را که در رضایت مندی خلق خداست ، جلب کنیم.
خطیب گفت: نباید اجازه دهیم اندک افرادی با رفتارهای نامناسب ، حیثیت و آبروی دستگاه با عظمت قضایی و انسان های پاک ، عادل و دلسوز و فعال در مسیر خدمت به مردم را خدشه دار کنند.
رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه بیان کرد:اگر خواستار مجموعه ای در خور عدالت با هدف جلب رضایت مردم هستیم این امر با فعالیت و اهتمام ویژه قضات و عملکرد مثبت آنان در احقاق حق شکل می گیرد.
خطیب ، مهمترین مولفه دراقامه عدل را رعایت آداب ، رفتار و اخلاق اسلامی دانست و افزود: در راه اجرا و اقامه عدل همواره مردم ولی نعمت این نظام محسوب می شوند و رضایت مردم با برخورد مناسب و سرلوحه قرار دادن اخلاق اسلامی در رفتار ها حاصل می شود.
وی گفت:افرادی که در مسوولیت و جایگاه امر قضاوت هستند باید ارتباطات و هم افزایی خود با دیگران را به لحاظ شان و منزلت اجتماعی همواره مورد توجه قرار دهند .
رییس مر کز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه اظهار داشت: مجموعه سالم دستگاه قضایی تاکنون سلامت و صیانت و پاکی خود را با افراد شایسته حفظ کرده است و با امید به بالندگی ، پیشرفت در امور و خدمت به مردم این مسیر را ادامه می دهد.
رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در بخش دیگری از مطالب خود با بیان این که فضای مطلوب و سلامت اداری ایجاد شده در دستگاه قضایی فارس باید حفظ و تداوم یابد گفت :حفاظت یک سنجش بین بایدها و نبایدها ، هست ها و مطلوب ها و برنامه ها و عملکرد هاست که با قیاس بین آنها نظارت به وجود می آید.
خطیب ، ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده در چند سال اخیر در دادگستری کل استان فارس گفت: دست اندرکاران مجموعه قضایی این استان در مسیر سلامت این مجموعه اقدامات موثری انجام داده اند به نحوی که مجموعه حفاظت و اطلاعات استان فارس در زمره بهترین حوزه ها در کشور قرار دارد و ضروری است این روند همچنان حفظ شود و تداوم یابد.
در این آیین با پیشنهاد رییس کل دادگستری استان فارس، قاضی "علی صالحی" با حکم رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه به عنوان مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان فارس معرفی شد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن