تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819205925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشجویان همواره در صف اول مبارزه با استکبار حضور دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دانشجویان همواره در صف اول مبارزه با استکبار حضور دارند گرگان - ایرنا- فرماندار مرکز استان گلستان گفت: دانشجویان مظهر نشاط و جوانی بوده و همواره در صف اول مبارزه با استکبار و در کانون آزادیخواهی حضور دارند.


"حیدر علی احمدی" با اشاره به روز دانشجو اظهار داشت: 16 آذر سال 32 روز هوشمندی و بصیرت مردم و نشاندهنده ضد استکباری بودن دانشجویان ایرانی است.
به گفته فرماندار گرگان، آنچه باعث شد 16 آذر در تاریخ ماندگار شود، این بود که دانشجویان با هوشمندی و بصیرت دریافتند که استقلال و آزادی آنها از سوی استکبار در خطر است.
احمدی، رسالت دانشجو را فراگیری علم و فعالیت و تلاش در جهت تولیدات نرم افزاری بیان کرد و افزود: دانشجویان هیچگاه این رسالت را فراموش نخواهند کرد، همانطور که امروز با تداوم نهضت نرم افزاری کشور توانست قله های رفیع پیشرفت را طی نماید.
فرماندار گرگان تاکید کرد: مطالبه گری، فهم سیاسی و بینش عمیق نسبت به مسائل روز، عدالتخواهی همواره همراه دانشجویان بوده و دلهای بیدار جوانان در پی دنبال ساختن کشوری آباد و مبارزه با تبعیض و بی عدالتی است.
براساس اعلام فرمانداری گرگان، وی همچنین گفت: دانشجویان باید چراغ راه داشته باشند و با پیروی از مقام معظم رهبری و در راستای منویات ایشان بویژه در چارچوب تولید علم و اقتصاد مقاومتی آینده کشور را بسازند.
فرماندار گرگان در پایان از شرکت مردم در مراسم استقبال از رییس جمهوری تقدیر کرد و این حضور گرم را پشتوانه ای برای نظام و انقلاب دانست.
7479/601


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن