تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798743566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران نقش تعیین کننده ای در امنیت آینده خلیج فارس دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزیر امورخارجه انگلیس: ایران نقش تعیین کننده ای در امنیت آینده خلیج فارس دارد لندن – ایرنا- فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس روز شنبه در سخنانی در شهر منامه پایتخت بحرین تصریح کرد که ایران نقش تعیین کننده ای در امنیت آینده منطقه خلیج فارس دارد.


به گزارش ایرنا، براساس متن منتشر شده از سوی وزارت امور خارجه انگلیس، هاموند در کنفرانس "چالش های امنیتی درمنطقه" در پایتخت بحرین، از ایران به عنوان یک کشور مهم در منطقه یاد کرد که به سختی می توان آن را نادیده گرفت.
هاموند با اشاره به تهدیدات گروه تروریستی داعش افزود: ایران بایستی متوجه این قضیه باشد که این تهدید یک فرصت است که تهران می تواند بخشی از راه حل و نه بخشی از مشکل باشد.
وزیر امور خارجه انگلیس همچنین با اشاره به بحران یمن گفت که هدف مشترک ما ثبات و امنیت بیشتر یمن است، اما افزایش دخالت های خارجی و فعالیت یک شبکه القاعده سبب شده است که این کشور با تشدید خطر درگیری های فرقه ای و فروپاشی اقتصادی مواجه شود.
وی با اشاره به حمایت انگلیس و سایر کشورهای جهانی از "هادی " رییس جمهوری یمن و دولت جدید این کشور و توافق صورت گرفته توسط جناح های سیاسی، گفت: از همه بازیگران خارجی می خواهم که به صورت سازنده در این مسیر حرکت کنند.
وزیر امورخارجه انگلیس با اشاره به تهدیدات صورت گرفته از سوی گروه تروریستی داعش و جریان تروریستی علیه کشورهای حوزه خاورمیانه، اعتراف کرد، حملات هوایی ائتلاف بین المللی تنها می تواند به متوقف کردن پیشروی داعش کمک کند اما برای بیرون راندن آنان از عراق و شکست کامل شان بیش از این اقدامات نیاز است.
وزیر امورخارجه انگلیس، تشکیل دولت های باثبات، مشروع و فراگیر در عراق و سوریه برای تامین امنیت داخلی، ایجاد یک فرهنگ برای مبارزه با فرقه گرایی و افراط گرایی و افزایش اقدامات ضد تروریستی را از جمله این اقدامات کلیدی نام برد.
فیلیپ هاموند همچنین در کنفرانس منامه با اشاره به قرارداد امنیتی میان بحرین و انگلیس گفت: امنیت، ثبات، موفقیت و رفاه شما، امنیت، موفقیت و ثبات ما است. بنابراین اولویت استراتژیک ما برای خلیج فارس و منطقه ای فراتر از آن ایجاد مشارکت برای امنیت و ثبات است.
وزیر امور خارجه انگلیس اضافه کرد: من از امضای یادداشت تفاهمی که شنبه شب گذشته با "شیخ خالد بن احمد آل خلیفه" وزیر امورخارجه بحرین و با حضور ولیعهد این کشور به منظور ایجاد پایگاه جدید دریایی در بحرین امضا شد، بسیار خوشحالم و با این توافق حضور نیروی دریایی سلطنتی انگلیس در این منطقه برای همیشه امکان پذیر است.
هاموند اضافه کرد که این پایگاه جدید دریایی شرایط را برای حضور بیشتر ناوهای جنگی بزرگتر انگلیس به منظور ثبات بیشتر خلیج فارس فراهم خواهد ساخت.
اجلاس منامه از سوی موسسه بین المللی مطالعات استراتژیک و با حضور شماری از مقامات سیاسی و نظامی جهان در منامه پایتخت بحرین برگزار شد.
اروپام ** 4** 1552**1613


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن