تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819543136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عامل گرانی شیر کارخانه های لبنی هستند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: عامل گرانی شیر کارخانه های لبنی هستند
کد خبر: ۴۵۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳ - 06 December 2014


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در حال حاضر محصولات لبنی توسط کارخانه داران با قیمت اندک خریداری شده و پس از افزایش قیمتی ناعادلانه به مردم عرضه می شود.

سید محمد حسین میرمحمدی در گفت و گو با خانه ملت در خصوص علل افزایش نرخ شیر، گفت: اختلاف بین نرخ خرید محصولات لبنی از دامدار و نرخ فروش این محصولات به مردم، باید فورا مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دامدار محصولات لبنی را با نرخ پایین به کارخانه دارها می فروشد که متاسفانه این محصولات با افزایش قیمتی ناعادلانه از درب کارخانه به بازار عرضه می گردد.

وی افزود: سودی که کارخانه دارها از عرضه این محصولات کسب می کنند، از لحاظ شرعی و عرفی صحیح نیست و باعث ایجاد تورم و پایمال شدن زحمات دامداران می شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دامدار نه تنها محصول خود را با قیمت اندک به فروش می رساند بلکه مورد هیچ گونه حمایتی از جانب مسئولان مربوطه قرار نمی گیرد.

نماینده مردم گلپایگان و گرمسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکل مذکور به طور کلی در صنایع شیر ایران دیده می شود گرچه انتظار می رود در صنایع شیر دولتی، برطرف شود.

میرمحمدی افزود: اگر دولت نرخ ثابتی بدین منظور اعلام کند و تمامی شرکت های عرضه لبنیات دولتی  بنای خرید و فروش خود را بر اساس نرخ مصوب دولت قرار دهند این مشکل رفع خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: شیر از جمله مواردی است که باید به صورت روزانه مورد استفاده مردم قرار گیرد و تعیین نرخ شیر و اعلام آن باید در اولویت اساسی دولت قرار گیرد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن