تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798955605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری مراسم روز دانشجو با حضور رییس جمهور در دانشگاه علوم پزشکی ایران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت خبر داد
برگزاری مراسم روز دانشجو با حضور رییس جمهور در دانشگاه علوم پزشکی ایران
فراهانی از پاسخ رییس جمهور به پرسش‌های دانشجویان در روز دانشجو و در دانشگاه علوم پزشکی ایران خبر داد.


به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از و ب دا؛ دکتر محمد رضا فراهانی در نشست خبری گرامیداشت روز دانشجو، از حضور رییس جمهور در روز دانشجو در جمع دانشجویان علوم پزشکی کشور و در دانشگاه علوم پزشکی ایران خبر داد و گفت: امسال بر آن شدیم تا بر خلاف سال های گذشته علاوه بر تشکل های سیاسی، جنبش هایی فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و علمی نیز فرصت بیان مطالبات خود در مقابل رییس جمهور داشته باشند.


معاون فرهنگی و دانشجویی با اشاره به این که در حال حاضر تعداد تشکل های دانشجویی دارای مجوز در 60 دانشگاه علوم پزشکی کشور 265 تشکل است، گفت: در روز دانشجو و دیدار صمیمانه رییس جمهور با دانشجویان همچنین منتخبین جشنواره های فرهنگی، علمی، قرآن و عترت و ورزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور نیز حضور خواهند داشت.


دکتر فراهانی همچنین با اشاره به این که برای اولین بار است که رییس جمهور در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور حضور می یابد، افزود: تشکل‌های صنفی نیز در این دیدار صمیمانه فرصت ظهور و بروز خواهند داشت چرا که این تشکل‌ها همیشه تمایل داشتند مطالبات خود را در حضور رئیس‌جمهور مطرح کنند.


معاون فرهنگی و دانشجویی در ادامه بر تعامل هر چه بیشتر وزارت بهداشت و وزارت علوم و تحقیقات و فناوری تاکید کرد و گفت: تعامل میان این دو وزارتخانه می تواند برکاتی برای کشور داشته باشد، و حضور رییس جمهور در مراسم گرامیداشت روز دانشجو نشان دهنده این است که رییس جمهور به دانشجویان توجه دارد و سخنان آنان را می شنود.


وی همچنین، به حضور رده های دیگر مسئولان در میان جمع دانشجویان تاکید کرد و گفت: باید در دانشگاه ها فضای مناسب و قابل قبولی به منظور ارائه انتقادات و نقطه نظرات دانشجویان فراهم شود.


به گفته دکتر فراهانی گسترش تشکل های دانشجویی و باز شدن فضای مناسب سیاسی، موجب افزایش قدرت ظهور و بروز و تعامل مسئولان با دانشجویان می شود.
 
معاون فرهنگی و دانشجویی در ادامه با اشاره به این که در دانشگاه های علوم پزشکی به دلیل حجم بالای دروس، امکان تحرک در حوزه‌های سیاسی نسبت به سایر دانشگاه ها کمتر است، گفت:  ما به دنبال غیرسیاسی کردن این دانشگاه‌ها نیستیم و معتقدیم چنانچه جنبش های دانشجویی در این دانشگاه ها تقویت شود، تفکرات را می توان مدیریت و نمایندگی کرد و به دنبال آن امنیت ملی را تقویت کنیم.


دکتر فراهانی همچنین بر ایجاد بستر مناسب برای سیاسی کردن دانشگاه های علوم پزشکی تاکید کرد و گفت: البته در این میان نباید رسالت اصلی دانشگاه که آموزش و پژوهش است فراموش شود.
 
وجود تشکل‌های علمی و فرهنگی موجب رشد دانشگاه ها می‌شود
بنابر این گزارش در ادامه این نشست، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز با اشاره به این که روز دانشجو فقط متعلق به دانشجو نبوده ، بلکه متعلق به همه دانشگاهیان است، گفت: طبق توافقات میان وزارت بهداشت و وزارت علوم امسال بر آن شدیم تا گرامیداشت روز دانشجو را در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار کنیم.


 دکتر سید ضیاء هاشمی با اشاره به این که وجود تشکل های علمی و فرهنگی موجب رشد دانشگاه ها می شود، افزود: ما باید بستر مناسب را برای فعالیت این تشکل ها ایجاد کنیم و باید فرصت مناسب را برای ارائه دیدگاه ها فراهم کنیم.


وی همچنین بر عدم سیاست زدگی در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: باید کاری کرد تا دانشجویان و تشکل ها و کانون ها در فضای کاملا منطقی بتوانند فعالیت‌های سیاسی را در کنار فضای علمی داشته باشند.


وی افزود: این کار باعث می شود تا نخبگان سیاسی، علمی، صنفی و فرهنگی مورد تشویق بیشتر قرار گیرند و بتوانند دیدگاهایشان را بیان کنند.




انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن