تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819102803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهيز پايانه هاي اتوبوسراني در شمال تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ آذر ۱۳۹۳ (۱۳:۵۶ب.ظ)
تجهيز پايانه هاي اتوبوسراني در شمال تهران به منظور رفاه حال مسافرين، پايانه هاي اتوبوسراني شهيد حقاني و سه راه ضرابخانه از سوي شهرداري منطقه 3 تجهيز شد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي فغاني معاون حمل و نقل و ترافيک اين منطقه گفت: خط کشي پايانه‌ها، نصب سايبان، نصب تابلوي راهنماي مسافرين، بازسازي سرويس بهداشتي و نصب تابلوي زمان دار بودن ايستگاه هااز جمله اقدامات صورت گرفته در اين پايانه هاست.
فغاني در ادامه با اشاره به اينکه ايستگاه هاي اتوبوس اين منطقه به سيستم روشنايي سولار تجهيز شده‌اند تصريح کرد: از سوي ديگر سرپناه هاي جديد در ايستگاه‌ها در حال نصب مي‌باشد تا مسافران را در مقابل شرايط محيطي حفظ و ايمن سازد.
معاون حمل و نقل و ترافيک منطقه يک از تجهيز ايستگاه هاي اين منطقه به سامانهٔ پيامک خبر داد و افزود: مسافران مي‌توانند با ارسال کد چهار رقمي روي تابلوي ايستگاه اتوبوس به شماره ۲۰۰۰۱۱۱از زمان رسيدن اتوبوس به ايستگاه مورد نظر مطلع شوند.
وي در ادامه از نصب تابلوي زمان دار در ايستگاه هاي اتوبوس خبر داد و گفت: به منظور اطلاع رساني به مسافران اين تابلو‌ها با ذکر زمان دقيق رسيدن اتوبوس به ايستگاه‌ها در ۱۲ نقطه نصب شده است و تاپايان سال جاري تمامي سرپناه‌ها به اين تابلو‌ها تجهيز مي‌شوند.
وي نصب اين تابلو‌ها را يکي از راهکارهاي اجرايي در طرح مديريت ناوگان عنوان کرد و خاطر نشان کرد: اين طرح بر اساس حجم تعداد مسافران، ظرفيت ناوگان و تقاضاي سفر برنامه ريزي شده است تا در زمان‌هاي پيک مسافران از حداکثر ناوگان اتوبوسراني موجود بهره‌مند شده و علاوه بر صرفه جويي در مصرف سوخت، کاهش آلودگي هوا، از توان منابع انساني نيز استفاده مضاعف به عمل آيد.
فغاني با اشاره به اينکه اين تابلو‌ها در خط اتوبوس‌هاي تندرو واقع در محور خيابان ولي عصر به صورت هوشمند و با تابلوهاي ديجيتال زمان رسيدن اتوبوس را اعلام مي‌کنند افزود: در حال حاضر ۱۴۲ سرپناه اتوبوس در منطقه وجود دارد و ۱۷ خط اتوبوسراني که تعدادي از آن‌ها با مديريت اين منطقه و ساير خطوط مربوط به مناطق همجوار مي‌باشداز معابر و بزرگراه هاي منطقه ۳ عبور مي‌کند و تعداد ۲ پايانه اتوبوسراني در سطح منطقه وجود دارد که در بزرگراه شهيد حقاني و سه راه ضرابخانه فعاليت دارند و ساير خطوط در مجاورت تقاطع و معابر نسبت به مسافرگيري اقدام مي‌نمايند.
وي جلب رضايت شهروندان از سامانه حمل و نقل عمومي و کاهش مدت زمان انتظار آن‌ها در ايستگاه‌ها را از مهم‌ترين اهداف مورد نظر معاونت حمل و نقل و ترافيک و اتوبوسراني منطقه ۳ عنوان کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن