تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801634853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برترین های جشنواره شهدای حراست شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برترین های جشنواره شهدای حراست شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی معرفی شد تبریز- ایرنا- پنجمین جشنواره فرهنگی و ورزشی شهدای حراست شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با معرفی تیم های برتر در تبریز به کار خود پایان داد.


به گزارش روز شنبه روابط عمومی شرکت پالایش نفت تبریز، در این جشنواره 450 ورزشکار در قالب 13تیم از تبریز، بندرعباس، آبادان، تهران، اراک، شیراز، لاوان، اصفهان و کرمانشاه و شرکت های ملی پخش، خطوط لوله و مخابرات نفت، ملی و مهندسی ساختمان، ستاد حراست شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در رشته های شنا، فوتسال، تیراندازی، تنیس روی میز و دوومیدانی به رقابت پرداختند.
در فوتسال، شرکت خطوط لوله مخابرات عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و شرکت ملی مهندسی و ساختمان دوم شد و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی رتبه سوم را از آن خود کرد.
در شنا، شرکت خطوط لوله و مخابرات در جایگاه نخست ایستاد و شرکت های پالایش نفت آبادان و پالایش نفت تبریز به ترتیب دوم و سوم شدند.
در دوومیدانی، شرکت پالایش نفت آبادان اول شد، شرکت ملی پخش فراورده های نفتی دوم و شرکت خطوط لوله و مخابرات عنوان سومی را از آن خود کرد.
در تیراندازی، شرکت پخش فراورده های نفتی به عنوان قهرمانی دست یافت، شرکت خطوط لوله و مخابرات نایب قهرمان شد و شرکت پالایش نفت تهران سوم شد.
در تنیس روی میز نیز شرکت خطوط لوله و مخابرات اول شد، شرکت ملی پخش فراورده های نفتی دوم و شرکت پالایش نفت تبریز سوم شد.
کاپ اخلاق این رقابت ها نیز به تیم حراست شرکت پالایش نفت تبریز تعلق گرفت.
6120/587


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن