تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803040641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلگری: اشتباهات فردی باعث تساوی ما شد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: آلگری: اشتباهات فردی باعث تساوی ما شد
کد خبر: ۴۵۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲ - 06 December 2014


سرمربی یوونتوس می گوید تیمش در دیدار برابر فیورنتینا اشتباهات فردی داشت و به همین حاطر نتوانست به پیروزی برسد. او تاکید کرد که تیمش می خواهد در دیدار حساس برابر اتلتیکو مادرید به پیروزی دو بر صفر برسد.


به گزارش ایسنا، هفته چهاردهم رقابت های سری A با انجام یک دیدار آغاز شد که در آن جدال دو تیم فیورنتینا با یوونتوس برنده نداشت و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید که این نتیچه بیش از همه به نفع رم نزدیکترین تعقیب کننده به یوونتوس بود.


آلگری، سرمربی یوونتوس از اینکه تیمش نتوانسته در این دیدار به پیروزی برسد ناراحت است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: تیمم را در غیاب لیخشتاینر با سیستم 2-5-3 به میدان فرستادم. می خواستم با حرکات کواردادو مهاجمان را در موقعیت گلزنی قرار دهیم. در نیمه نخست نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم اما در نیمه دوم به بازی برگشتیم و توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.


او ادامه داد: فیورنتینا بازی خوبی را به نمایش گذاشت و نشان داد که تیم خوبی است. در این دیدار سه فرصت گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم. اگر می خواهیم در چنین دیدارهای بزرگی به پیروزی برسیم باید از چنین فرصت های نهایت استفاده را ببریم. باید اعتراف کنم که در 90 دقیقه چند اشتباه داشتیم و همین باعث شد تا سه امتیاز حساس این دیدار را دست دهیم.


آلگری در ادامه سخنان خود درباره نمایش چند بازیکن یوونتوس این‌گونه سخن گفت: کومان بازی خوبی را به نمایش گذاشت و در نبردهای تک به تک موفقیت با او بود. یورنته هم نمایش خوبی داشت. در کل باید بگویم که اصلا بازی آسانی برای ما نبود. اگر یوونتوس می خواهد در دیدارهای آینده به پیروزی برسد باید بهتر از این ظاهر شود و عملکردش را در دیدارهای آینده بهتر کند.


یوونتوس با تساوی که برابر فیورنتینا به دست آورد 35 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به رم به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه داد. رم هم با یک بازی کمتر و 31 امتیاز در جایگاه دوم است و ناپولی هم با 23 امتیاز سوم است.


یوونتوس در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید این هفته در ورزشگاه خانگی خود از اتلتیکو مادرید پذیرایی کند. شاگردان آلگری برای صعود به دور بعد تنها به یک تساوی نیاز دارند اما اگر می خواهند به عنوان تیم نخست به دور بعد راه یابند باید با دو گل برابر خریف اسپانیایی خود به پیروزی برسند. آلگری درباره این دیدار گفت: احساس بسیار خوبی نسبت به این دیدار داریم. بازی بسیار حساسی برای ما است. باید تلاش کنیم تا با دو گل برابر حریف خود به پیروزی برسیم. هدف ما صعود به دور بعد است و اگر به عنوان صدرنشین به دور بعد راه یابیم بسیار خوب خواهد بود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن