تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818966491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رومينيگه:سيتي را در منچستر شکست ميدهيم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رومينيگه:سيتي را در منچستر شکست ميدهيم
کد خبر: ۴۵۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹ - 25 November 2014


با اينکه صعود زودهنگام بايرن از مرحله گروهي رقابت‌هاي چمپيونزليگ مسجل شده است، اما اين تيم همچنان بازي‌هاي باقيمانده اين مرحله را جدي مي‌گيرد.


به گزارش "ورزش سه"، کارل هاینس رومینیگه نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ در مورد بازی آتی این تیم مقابل منچسترسیتی گفت: "مطمئن باشید ما در دو بازی باقیمانده امتیازی به حریفان نمی‌دهیم."


باواریایی‌ها درحالی صدرنشین بلامنازع گروه E هستند که در ابتدا تصور می‌شد آنها کار بسیار دشواری در این گروه داشته باشند. اما آنها در این رقابت‌ها فراتر از حد تصور ظاهر شدند و قصد دارند با همین روند به جلو بروند. به این ترتیب منچسترسیتی که روز سه‌شنبه از ساعت 23:15 برابر این تیم آلمانی به میدان خواهد رفت، به هیچ عنوان کار آسانی نخواهد داشت.


رومنیگه معتقد است بازیکنانش هنوز از انگیزه کافی برخوردار هستند و هدفشان کسب پیروزی است. وی تاکید کرد: "ما در منچستر برای کسب سه امتیاز و به دست آوردن پاداش یک میلیون یورویی تلاش خواهیم کرد."


در مقابل شرایط سیتی کاملا متفاوت است. شاگردان مانوئل پلگرینی اگر می‌خواهند به دور بعدی صعود کنند باید این بازی را ببرند. درصورت شکست و همزمان پیروزی آ اس رم مقابل زسکا مسکو باز هم صعود سیتی با اما و اگر همراه می‌شود.


سمیر نصری بازیکن فرانسوی این تیم گفت: "باید خوشحال باشیم که کماکان شانس صعود داریم. معمولا وقتی از چهار بازی تنها دو امتیاز کسب می‌کنی، حذف می‌شوی."


پپ گواردیولا اعلام کرده تیمش با جدیت تمام به مصاف سیتی خواهد رفت. با این حال جروم بوآتنگ بازیکن تاثیرگذار آلمان‌ها به دلیل مصدومیت در بازی بوندسلیگایی اخیر مقابل هوفنهایم، نمی‌تواند به انگلیس برود. فیلیپ لام دیگر مصدوم بزرگ و صاحب‌نام این تیم است که احتمالا سباستین رودی جانشین وی خواهد شد. رودی روز شنبه مقابل هوفنهایم اولین گل خود در بوندسلیگا با پیراهن بایرن را به ثمر رساند.


داوید آلابا، کلودیو پیزارو، تام اشتارکه، په‌په راینا، هولگر باداشتوبر و خاوی مارتینز اتوبوس مصدومان تیم گواردیولا را تشکیل می‌دهند. باستین شواین‌اشتایگر هم که اخیرا با پشت سر گذاشتن مصدومیت طولانی مدتش تمرینات خود را از سر گرفته، هنوز از آمادگی صددرصد برای نود دقیقه بازی کردن برخوردار نیست.


از سویی دیگر پی‌یر امیل هویبرگ و ژردان شقیری دو نیمکت‌نشین ناراضی بایرن چندی است با ابراز ناراحتی از وضعیت خود، تمایل خود به رفتن از مونیخ را اعلام کردند. این مسئله دلخوری گواردیولا را در پی داشت؛ بطوری که در بازی مقابل هوفنهایم شقیری حتی اجازه خود را گرم کردن هم پیدا نکرد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن