تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803325534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه سالانه کشور جوابگوي تحول در بخش کشاورزي نيست / زمينه سرمايه گذاري فراهم نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ آذر ۱۳۹۳ (۱۴:۵۵ب.ظ)
بودجه سالانه کشور جوابگوي تحول در بخش کشاورزي نيست / زمينه سرمايه گذاري فراهم نيست عضو کميسيون کشاورزي مجلس گفت: اگر ضعف مديريتي همچنان بر کشاورزي سايه بياندازد، مانند سال هاي گذشته اين حوزه در بسياري از بخش ها بار ديگر در بودجه ريزي کشور مغفول مي ماند.
علي ايرانپور عضو کميسيون کشاورزي مجلس شوراي اسلامي درخصوص عدم بهره مندي حوزه کشاورزي از فاينانس و منابع مختلف سرمايه گذاري، به خبرنگار خبرگزاري موج اظهار کرد: مهم ترين مباحثي که در بررسي لوايح اقتصادي در کميسيون کشاورزي بررسي مي شود، استفاده از حداکثر ظرفيت هاي بخش هاي کشاورزي در کشور است.
وي ادامه داد: در شرايط خشکسالي و عدم استفاده بهينه از منابع آبي کشور، بايد راه هاي گوناگوني براي افزايش سطح زيرکشت محصولات کشاورزي ارزيابي شود تا با يک نظر جامع کارشناسانه، طرحي اجرايي شود که نتيجه انتهايي آن نفع حوزه کشاورزي باشد.
ايرانپور با اشاره به بودجه کافي براي بهره وري بيشتر حوزه کشاورزي کشور گفت: طرح هاي کشاورزي که بايد در راستاي عملياتي شدن برنامه ريزي شود، نيازمند اعتباراتي کلاني است که تامين اعتبار با موانع فراواني مواجه است اما؛ بودجه اي که بايد در بخش کشاورزي هزينه شود، جزو احتياجات و نيازهاي ضروري اين حوزه هستند.
نماينده مردم در خانه ملت درخصوص چگونگي افزايش بهره وري از طريق فاينانس ها، تصريح کرد: بسياري از کشورها، ظرفيت هايي مانند فاينانس را از دست نمي دهند و اطلاح روش هاي آبياري خود را با استفاده از سرمايه گذاري هاي خارجي و داخلي انجام مي دهند ؛ افزايش سرمايه گذاري براي رشد سطح زيرکشت و مکانيزه کردن بخش کشاورزي، ورود ماشين هاي کشاورزي و... تنها از اين طريق امکان پذير است زيرا بودجه سالانه کشور به هيچ وجه جوابگوي تحول در حوزه کشاورزي نيست.
وي تاکيد کرد: متاسفانه خيلي دير به فکر توسعه بخش کشاورزي افتاده ايم ولي؛ نبايد فرصت ها را از دست داد و افسوس گذشته را خورد، بايد از اين به بعد کارشناسانه پي گير رشد حوزه کشاورزي بود تا مقدمات ابتدايي جهش در اين حوزه فراهم شود.
عضو کميسيون کشاورزي مجلس درباره نياز به تعاملات دو قوه براي ارتقا اين حوزه، اظهارکرد: آغاز حرکت در راستاي ارتقا بخش هاي کشاورزي تعامل بين دولت و مجلس را مي طلبد که با تعامل تنها مي تواند پيگير و تحقق رشد کشاورزي را شاهد بود.
نماينده مردم درخانه ملت درباره بودجه بخش کشاورزي نيز گفت: حوزه کشاورزي، يک بخش بسيار گسترده و بزرگ است و اگر داراي مديريت مناسب نباشد و سايه ضعف مديريتي را در خود ببيند، همانند سال هاي گذشته در بسياري از بخش هاي مغفول مي ماند.
وي در پايان خاطرنشان کرد: بودجه قطره چکاني ساليانه و تزريق منابع ناچيز به بخش هاي کشاورزي عملا اجازه حرکت هاي مثبت و شکوفايي را در اين حوزه را گرفته است و عملا اين بخش توانايي برون رفت از مشکلات خود را ندارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن