تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820265877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأکيد جب بوش بر اعمال رهبري جمهوري خواهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۵۸ب.ظ)
تأکيد جب بوش بر اعمال رهبري جمهوري خواهان جب بوش که از چهره هاي احتمالي کانديداتوري جمهوري خواهان در انتخابات رياست جمهوري 2016 ايالات متحده به شمار مي رود، تأکيد کرد که جمهوري خواهان بايد از امتياز بهره مندي از اکثريت در کنگره بيشترين بهره را ببرند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، جب بوش، برادر کوچک تر جرج دبليو بوش، تأکيد کرد که جمهوري خواهان بايد از امتياز در اختيار داشتن اکثريت کنگره براي اعمال رهبري خود، قانون گذاري و در دست گرفتن امور استفاده کنند، نه اينکه فقط با اوباما مخالفت کنند.
وي گفت: "جمهوري خواهان بايد نشان دهند که حضور آنها تنها به معناي مخالفت با امور نيست، بلکه هدف آنها مجموعه اي از امور است" و ادامه داد: "بايد ثابت کنيم که مي توانيم، آنها هم به روشي کاملا به بلوغ و تکامل رسيده و نشان دهيم که ما رهبري مي کنيم."
جب بوش در حالي اين مباحث را مطرح کرد که جمهوري خواهان در آستانه تصميم گيري در مورد لايحه قانون مهاجرت ارائه شده از سوي دولت اوباما قرار دارند. تصميم آنها مبني بر بازداشتن دولت از پيشبرد اين برنامه يکي از گزينه هاي جمهوري خواهان است و گزينه ديگر نيز پيشنهاد جان بونر مبني بر محدود کردن بودجه وزارت امنيت داخلي و در دست گرفتن کنترل امور به جاي دولت است.
جب بوش، برادر کوچک تر جرج دبليو بوش، از چهره هاي احتمالي جمهوري خواهان براي کانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري 2016 ايالات متحده به شمار مي رود. وي پيش از اين دو دوره فرماندار ايالت فلوريدا بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن