تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820385143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يادواره ۶۷ شهيد منطقه ماسور خرم‌آباد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۱۳ب.ظ)
يادواره ۶۷ شهيد منطقه ماسور خرم‌آباد برگزار شد يادواره ۶۷ شهيد منطقه ماسور خرم‌آباد با همکاري حوزه مقاومت بسيج کربلا سپاه ناحيه خرم‌آباد در مسجد صاحب‌الزمان (عج) اين منطقه برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، يادواره 67 شهيد منطقه ماسور با همکاري حوزه مقاومت بسيج کربلا سپاه ناحيه خرم‌آباد دهم آذرماه جاري با حضور خانواده‌هاي شهدا، رزمندگان، جمعي از مسوولان سپاه استان و اعضاي شوراي شهر خرم‌آباد در مسجد صاحب‌الزمان (ع) اين منطقه برگزار شد.
حجت‌الاسلام سيدنادر موسوي، از اساتيد حوزه و دانشگاه لرستان، در اين مراسم در سخناني برگزاري يادواره شهدا را بزرگ‌ترين کارها دانست و گفت: ياد و خاطره شهدا همواره بايد زنده بماند و هر کس به هر نحوي‌ که مي‌تواند، بايد فرهنگ جهاد و شهادت را احيا کند.
وي افزود: موفقيت‌هاي کشور در عرصه‌هاي مختلف علمي، نظامي، صنعتي باعث ترس دشمنان شده است که اقتدار امروز ما به برکت خون پاک شهداست. اين در حالي است که گرامي‌داشت شهدا موجب تقويت باورها و ارزش‌هاي ملي و مذهبي خواهد شد و مردم در يادواره‌ها بهتر از هر جاي ديگري با شرايط جنگ آشنا مي‌شوند.
حجت‌الاسلام موسوي با بيان اين مطلب که نسل نوجوان و جوان جامعه ما بايد متناسب با فرهنگ شهدا و ارزش‌هاي اسلامي تربيت شوند، اظهار کرد: جوانان ما امروز بايد با حضور فعال در سنگر علم و دانش موجب پيشرفت نظام مقدس جمهوري اسلامي شوند که پيشرفت ما در سايه آشنايي با فرهنگ ايثار و شهادت و تلاش خسنگي‌ناپذير جوانان مؤمن و انقلابي است.
اين استاد حوزه و دانشگاه به عاشورايي بودن شهدا اشاره کرد و ادامه داد: يکي از مهم‌ترين درس‌هاي واقعه کربلا، ايستادگي و استقامت ياران امام حسين (ع) در روز عاشورا بود که داراي ابعاد تربيتي فراواني براي انسان‌ها مي‌باشد و شهداي ما به فرهنگ عاشورا تأسي کردند.
وي ايثار و رشادت شهدا را موجب افتخار و سربلندي همه مردم دانست و بيان کرد: شهدا با ايثار و نثار جان خويش از ناموس، حيثيت و خاک ايران اسلامي دفاع کردند اکنون بر همه ما تکليف است که ضمن گرامي‌داشت ياد شهدا، راه آنان را که همان راه ولايت است ادامه دهيم.
همچنين، روايت‌گري و بازگو کردن خاطرات شهدا توسط حاج ولي‌الله ميرهاشمي، جانشين اسبق تيپ57 حضرت ابوالفضل(ع)، قرائت نوشته‌اي در وصف شهدا از زبان فرزند شهيد علي‌محمد ياري‌پور از شهداي دهه کرامت، مداحي و روضه‌خواني و تجليل از خانواده‌هاي شهدا از ديگر برنامه‌هاي اين يادواره بودند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن