تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798576278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خريد تضميني گندم از کشاورزان امسال 2 ميليون تن افزايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۲۱ب.ظ)
خريد تضميني گندم از کشاورزان امسال 2 ميليون تن افزايش يافت دکتر نوبخت با اشاره به موضوع افزايش قيمت نان در کشور گفت: دولت هيچ تصميمي براي افزايش قيمت نان ندارد و يارانه خريد گندم را همانند سابق پرداخت خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاري موح، محمد باقر نوبخت، معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي و سرپرست معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس‌جمهور، در پايان جلسه هيأت دولت با اشاره به تلاش دولت براي حمايت از مصرف کنندگان و توليدکنندگان نان تصريح کرد: دولت براي اينکه نان با کيفيت و قيمت مناسب در اختيار مصرف کنندگان قرار گيرد هر سال به اين محصول يارانه اختصاص مي دهد. به طوري که امسال بالغ بر هفت هزار ميليارد تومان براي خريد گندم يارانه اختصاص يافته است.
وي با بيان اينکه دولت گندم را از کشاورزان زحمتکش هر کيلو 1050 تومان خريداري مي کند و با وجود قيمت تمام شده آن که به رقم 1160 تومان مي رسد آن را به قيمت 465 تومان در اختيار کارخانه هاي آرد سازي و نانوايي ها قرار مي دهد، گفت: در حالي که اين قيمت ها چند سالي است که ثابت مانده گزارش هايي از استان هاي مختلف به دولت رسيده است که برخي نانواها با توجه به افزايش هزينه هاي جانبي نظير افزايش قيمت سوخت و دستمزد کارگر نان را بي کيفيت يا کمتر از وزن مقرر شده تحويل شهروندان مي دهند.
معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي و سرپرست معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس‌جمهور ادامه داد: در سه سال اخير قيمت بسياري از کالاها و خدمات متناسب با نرخ تورم افزايش يافته اين در حالي است که قيمت نان ثابت مانده و اين موضوع موجب بروز مشکلاتي براي کارخانه هاي آرد سازي و نانوايي ها شده است.
نوبخت تصريح کرد: دولت همچنان پرداخت يارانه گندم به قيمت هر کيلو 665 تومان را در اختيار کارخانه هاي آرد سازي و نانوايي ها قرار خواهد داد، اما؛ اين اجازه را به نانواهايي ها در استان هاي مختلف خواهد داد تا بر اساس اقتضائات هر استان به منظور جبران مابه التفاوت افزايش هزينه هاي جانبي، قيمت نان را تا حداکثر 30 درصد افزايش دهند.
وي با تأکيد بر اينکه استانداران اين افزايش قيمت را تمشيت خواهند کرد، ابراز اميدواري کرد که شکايات مربوط به کاهش کيفيت نان و يا کم شدن وزن نان کاسته شود و نانوايان محترم که از زحمتکش ترين اقشار جامعه هستند نيز متضرر نشوند.
دکتر نوبخت با بيان اينکه دولت در سال گذشته بالغ بر چهار ميليون و 400 هزار تن گندم از کشاورزان خريداري کرده است، گفت: با توجه به افزايش قيمت خريد تضميني گندم اين رقم در سال جاري دو ميليون تن افزايش خواهد داشت. پرداخت يارانه به کشاورزان باعث شده تا دولت به جاي واردات گندم از کشورهاي ديگر اين محصول را در داخل تهيه نمايد و بر همين منوال در سال آينده هر کيلو گندم را 1150 تومان از کشاورزان ابتياع خواهد کرد.
معاون رئيس جمهوري گفت: اين تصميم به استان ها ابلاغ شده است و آنها مي توانند از فردا يا چند هفته ديگر متناسب با شرايط استان در بحث هزينه ها اين تصميم را اجرايي کنند که حداکثر افزايش قيمت تا 30 درصد خواهد بود.
نوبخت اظهار داشت: سازمان حمايت از مصرف کنندگان و توليد کنندگان بر نحوه اجراي تصميم نظارت خواهد کرد و بايد همه تلاش کنيم که به گونه اي عمل شود که هم توليد کننده و هم مصرف کننده و هم عرضه کنندگان نان متضرر نشوند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن