تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804615032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسخیر لانه جاسوسی، استکبارستیزی دانشجویان ایران را به اثبات رساند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه بروجرد: تسخیر لانه جاسوسی، استکبارستیزی دانشجویان ایران را به اثبات رساند بروجرد-ایرنا- امام جمعه بروجرد با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام در سال 57 گفت: این اقدام، استکبار ستیزی دانشجویان ایران را به اثبات رساند.


حجت الاسلام و المسلمین "حسن ترابی" در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد در مصلی این شهر به نقش جنبش دانشجویی از آغاز فعالیت دانشگاه ها در ایران اشاره کرد و افزود: 16 آذر 1332 نقطه عطفی در تاریخ جنبش دانشجویی ایران است.
وی اعتراض دانشجویان به سفر معاون رییس جمهور وقت آمریکا به ایران را یادآور شد و اظهار کرد: این اعتراض با خشونت شدید رژیم پهلوی مواجه شد.
امام جمعه بروجرد این اقدام دانشجویان را نخستین حرکت ضد آمریکایی ملت ایران خواند و افزود: افتخار این حرکت انقلابی به نام دانشجویان و جنبش دانشجویی مسلمان ثبت گردید.
وی گفت: بعد از این رویداد مهم نقش دانشجویان و جنبش دانشجویی در محافل دیگر بویژه در همراهی با نهضت دینی امام راحل و پیروزی انقلاب برجسته بود.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی اضافه کرد: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان بار دیگر قدرت، صلابت، دیانت و مقابله دانشجویان با استعمار را به نمایش گذاشت.
وی به حضور پر رنگ دانشجویان در برهه های حساس مانند تشکیل نهادهای انقلابی و جهاد دانشگاهی و وقوع انقلاب فرهنگی در دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: دانشجویان با حضور در عرصه های مختلف مانند هشت سال دفاع مقدس و مقابله با فتنه های 78 و 88 گام های بلندی در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشتند.
وی افزود: عملکرد جنبش دانشجویی ایران در برهه های حساس و تاثیر گذار و نقش آفرینی دانشجویان در مقاطع مختلف نشان می دهد که استکبارستیزی، آمریکا ستیزی، آرمان خواهی و عدالت خواهی از ویژگی های برجسته این جنبش می باشند.
خطیب جمعه بروجرد در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه به تبرئه حسنی مبارک در دادگاه مصر اشاره کرد و گفت: مبارک و پسران وی به دلیل فساد مالی، کشتار معترضین در جریان انقلاب سال 89 مصر، غارت ثروت ملی مصر و زد و بند با صهیونیست ها متهم شدند و اکنون در زندان به سر می برند ولی دادگاه نظامیان به دستور آمریکا و صهیونیست ها آنها را از همه اتهامات تبرئه کرده است.
وی اضافه کرد: حذف مبارک از صحنه قدرت خوشایند صهیونیست ها و قدرت های سلطه گر جهانی نبود لذا پس از پیروزی ملت مصر، تحرکات برای برگرداندن اوضاع به روز اول آغاز شد.
وی افزود: البته واکنش شدید مردم انقلابی مصر در روزهای گذشته نشان داد که مردم مصر هرگز زیر بار این توطئه نمی روند.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی با اشاره به نزدیکی ایام حزن و اندوه اربعین حسینی گفت: پارسال 200 میلیون زائر در اربعین حسینی به کربلا مشرف و قدرت شیعه را به نمایش گذاشتند.
وی افزود: امسال پیش بینی می شود با توجه به فعالیت های گروه های تکفیری و وهابی مانند داعش زائران بیشتری در اربعین حسینی عازم کربلا شوند تا در بزرگترین اجتماع تاریخ تشیع شرکت کنند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به اعزام دو هزار نفر از ایران به عنوان خادم حرم به کربلا خاطرنشان کرد: 300 نفر از این افراد امروز پس از بدرقه مسوولان و نمازگزاران از بروجرد عازم کربلا شدند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش شبانه روزی فرماندهی انتظامی شهرستان بروجرد برای تامین امنیت شهر و آرامش مردم تقدیر کرد و گفت: آمار جرم در چند ماه گذشته با کمک ماموران نیروی انتظامی کاهش یافته است.
وی با اشاره به کاهش 28 درصدی آمار سرقت ها افزود: 80 درصد سرقت ها در ماه های اخیر کشف و 93 نفر در این راستا دستگیر شدند.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی به کشف 125 کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد در آبان ماه اشاره کرد و گفت: 202 معتاد در این مدت دستگیر و 48 قبضه سلاح کشف شد.
وی دستگیری سارقان مسلح در بروجرد را یادآور شد و افزود: نیروهای انتظامی دیروز پس از چند ساعت تعقیب و گریز و تیراندازی متقابل موفق شدند سارقان مسلح را دستگیر کنند.
خطیب جمعه بروجرد در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه به افزایش 30 درصدی قیمت نان اشاره کرد و گفت: تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری باید نظارت بر نانوایی ها را تشدید کنند زیرا برخی از این واحدها خودسرانه قیمت نان را تا 100 درصد افزایش داده اند.
وی نان را قوت غالب مردم محروم دانست و افزود: نان کالای حساس و پر تقاضایی است و نباید آن را با هیچ کالای دیگری مقایسه کرد.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی اظهار داشت: قیمت نان با هدف ارتقای کیفیت نان، جلوگیری از اسراف و کم فروشی و کاهش ضایعات افزایش یافت ولی متاسفانه برخی از نانوایی ها دست از کم فروشی برنمی دارند و نان بی کیفیت به مردم تحویل می دهند.
وی بازرسی 10 گروه از 62 نانوایی بروجرد در پنج روز گذشته را یادآور شد و افزود: 11 واحد نانوایی در این بازرسی ها متخلف شناسایی شدند.
7189/7279


14/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن