تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798780473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه اردبیل : رهبری صالح گمشده اصلی درکشورهای اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه اردبیل : رهبری صالح گمشده اصلی درکشورهای اسلامی است اردبیل - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت : حوادث اخیر و ظهور گروهک های تروریستی در منطقه حکایت گر این است که گمشده اصلی در بسیاری از کشورهای اسلامی رهبریت صالح است.


آیت الله سید حسن عاملی، در خطبه های نماز جمعه اردبیل با اشاره به حدیثی از امیرالمؤمنین (ع) که فرمود: " دنیا فعلاً در برابر ما مانند شتر چموش است ولی زمانی در برابر فکر ما خاضع خواهد شد"، افزود: حوادثی در زمان ما رخ می دهد که نشان می دهد این وعده امیرالمؤمنین علیه السلام در حال تحقق است.
وی بیان کرد: پیدایش گروه های خطرناکی از داخل مسلمان ها همچون القاعده، داعش، طالبان و وهابیت و ارتکاب به جنایات هولناک به نام اسلام نشان می دهد که متون دینی باید مرجعیت علمی رسمی داشته باشد و آن جز امام نیست.
وی اظهار کرد: خیانت های اخیر عربستان به جهان اسلام با پایین آوردن قیمت نفت ، دلیل دیگری بر لزوم رهبریت صالح در دولت های اسلامی است.
او اضافه کرد: عربستان با دستور مستقیم آمریکا قیمت ها را پایین آورده تا از این طریق، روسیه و ایران را به زانو درآورد. این خیانت باعث تقویت اقتصاد آمریکا و اروپا و کشورهای صنعتی شده و آنها از این تحول اقتصادی به عنوان یک ثروت بادآورده تعبیر می کنند.
به گفته وی ، آمریکا و اروپا با این خیانت جان تازه گرفته و در اثر پایین آمدن قیمت بنزین و هزینه گرمایش، مردم قدرت خاصی بر خرید پیدا کرده و بازار آنها در صنعت ،کشاورزی و عرضه خدمات فرصت استثنایی پیدا کرده و فرصت اشتغال در آنها افزایش یافته است.
خطیب جمعه اردبیل با بیان اینکه پیش از این نیز عربستان در زمان جنگ ایران و عراق چنین کاری کرده بود، افزود: سعودی ها می توانستند با حربه نفت، دشمنان اسلام را هدف قراردهند، اما آنها هیچوقت با نفت بر علیه اسرائیل کاری انجام نداده اند.
آیت الله عاملی همچنین افزود: خیانت دیگر عربستان و کشورهای خلیج فارس این است که بانک های آمریکایی را صندوق ذخیره ارزی خود کرده اند، این کشورها بیش از 2000 میلیارد دلار ذخیره ارزی در بانک های آمریکایی و اروپایی دارند و با وجود این قدرت ، هیچ گاه درصدد تشکیل لابی اسلامی برای نفوذ در دولت آمریکا مثل آی پک اسرائیل نبوده اند.
وی ادامه داد :طبق اظهار آمریکایی ها، عربستان یک تریلیارد دلار در بازار سهام آمریکا سپرده گذاری کرده است و اگر در صدد خروج این حجم دارایی بربیاید، دولت آمریکا با فاجعه وحشتناکی مواجه خواهد شد.
وی در ادامه گفت: خیانت دیگر این کشور حمایت ویژه از رژیم صهیونیستی است، آل سعود در حمله اسرائیل به لبنان در جنگ با حزب الله تمام هزینه را متقبل شد و در جنگ اخیر غزه برای ریشه کن کردن حماس تمام هزینه را به عهده گرفت.
به گفته وی، حمایت ویژه از گروه های تکفیری در سوریه، عراق، پاکستان و افغانستان خیانت دیگر سعودی هاست، داعش محصول دلارهای آل سعود است و به این ددلیل است که آمریکا رژیم آل سعود را دموکراتیک ترین نظام سیاسی دنیا معرفی می کند.
آیت الله عاملی تصریح کرد که اگر قدرت در عالم اسلام در دست انسان های ناصالح قرار بگیرد، امت همیشه در حال پس رفت بوده و به بردگی ابدی دچار خواهد شد.
وی افزود: پیامبر اسلام (ص) در روز غدیر نظام سیاسی اسلام را مشخص کرده و زمامداری را به علی(ع) و کسانی که علی گونه هستند سپرده است.
امام جمعه اردبیل در بخش پایانی خطبه ها با اشاره به افزایش قیمت نان در استان از عدم تغییر در کیفیت نان انتقاد کرد و خواستار نظارت بیشتردر این زمینه شد.
530


14/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن