تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819829341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمع آوري بيش از 4 ميليارد ريال زکات در شهرستان کهگيلويه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۵۶ق.ظ)
جمع آوري بيش از 4 ميليارد ريال زکات در شهرستان کهگيلويه مدير کميته امداد شهرستان کهگيلويه تصريح کرد: جمع آوري زکات از مردم فهيم شهرستان کهگيلويه ادامه دارد و زکات جمع آوري شده از هر شهر و يا روستا در جاهاي عام المنفعه و کمک به ايتام و مردم فقير همان منطقه هزينه خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان کهگيلويه گفت: بيش از 4 ميليارد و 222 ميليون ريال زکات در شهرستان از ابتداي سال جاري تاکنون جمع آوري شده است.
امراله فروزنده گفت: زکات يکي از فروعات دين اسلام مي باشد و کساني که زکات به آنها تعلق مي گيرد بايد احکام آنرا دقيق بياموزند؛ چرا که اگر به احکام اقتصادي اسلام در خصوص زکات توجه کرده و به آن عمل نماييم آثار مثبت آن به زودي در زندگي ما آشکار خواهد شد.
فروزنده با بيان اينکه زکات موجب زياد شدن مال، برکت در رزق، سلامتي، خشنودي خداوند خواهد شد، گفت: ستاد احياء زکات با برنامه ريزهاي موثري که انجام دادند استقبال مردم از اين سنت خداوندي بحمدالله خيلي خوب بوده و در حال حاضر مشغول جمع آوري زکات از مردم خوب و فهيم شهرستان هستند.
وي تصريح کرد: با برگزاري جلسات متعدد در دفتر امام جمعه و عاملين زکات و با همکاري فرماندار، ائمه جمعه و جماعات، بخشداران، دهياران و اعضاي شوراي اسلامي شهرها و روستاهاي شهرستان نسبت به آگاه سازي مردم در خصوص احياء اين فريضه الهي گام مثبتي برداشته است.
فروزنده با اعلام اين موضوع که نسبت به سال گذشته جمع آوري زکات در شهرستان رشد چشمگيري داشته بيان داشت: از نخستين روزهاي فصل برداشت محصول جمع آوري زکات از کشاورزان در تمامي نقاط شهرستان آغاز و تاکنون مبلغي بيش از 4 ميليارد و 222 ميليون ريال زکات جمع آوري شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن