تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820921913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک ها بايد در مسير حمايت از واحد هاي توليدي و صنعتي حرکت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آذر ۱۳۹۳ (۱۲:۱۸ب.ظ)
استاندار خراسان شمالي: بانک ها بايد در مسير حمايت از واحد هاي توليدي و صنعتي حرکت کنند مدير کل شعب بانک مهر اقتصاد استان خراسان شمالي با استاندار ديدار و تبادل نظر کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد علي اکبر پرويزي، استاندار خراسان شمالي، در اين ديدار اظهار داشت: بانک ها بايد از بنگاه داري خارج شوند و در مسير واقعي اقتصاد؛ يعني سرمايه گذاري، اشتغال و حمايت از واحدهاي توليدي و صنعتي فعاليت نمايند.
استاندار خراسان شمالي ابراز داشت: دولت قصد دارد به منظور افزايش توان بانک ها در ارائه تسهيلات، بدهي خود را به بانک ها پرداخت نمايد تا به تبع آن چرخه توليد و اشتغال در کشور به حرکت در آيد و زمينه هاي لازم براي رشد و توسعه فراهم شود.
پرويزي با تقدير از فعاليت هاي بانک مهر اقتصاد در زمينه حمايت از توليد و صنعت خاطر نشان کرد: يکي از مزيت هاي مهم اين بانک مصرف منابع در محل جذب آن است که اميدواريم اين روند در استان خراسان شمالي همچنان ادامه داشته باشد.
در ادامه سنچولي، مدير کل شعب استان خراسان شمالي، نيز به بيان اقدامات بانک مهر اقتصاد در زمينه حمايت از طرح هاي اقتصاد مقاومتي پرداخت و گزارشي از فعاليت هاي اين بانک در حوزه اجراي بانکداري بدون ربا ارائه کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن