تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804605876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح 114 پروژه عمراني، اجتماعي و فرهنگي در منطقه 14


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آذر ۱۳۹۳ (۱۰:۳۳ق.ظ)
فرهادي اعلام کرد: افتتاح 114 پروژه عمراني، اجتماعي و فرهنگي در منطقه 14 شهردار منطقه 14 گفت: قرار است طي روزهاي آتي و با حضور شهردار تهران و جمعي از مسوولان مديريت شهري 114 پروژه عمراني، اجتماعي و فرهنگي در منطقه 14 شهرداري تهران افتتاح شود.
به گزارش خبرگزاري موج، تورج فرهادي امروز در نشست خبري افتتاح 114 پروژه منطقه، ضمن بيان اين مطلب عنوان کرد: دکتر قاليباف از ابتداي ورود به شهرداري شعار تبديل اين سازمان خدماتي به نهاد اجتماعي را مطرح کرد و طي 10 سال اخير گام هاي محکمي در اين راستا برداشته شده است. به طوري که اتفاقات شهر تهران نشان دهنده پايبندي وي به اين شعار است.
وي در ادامه با اشاره به توسعه پايدار اجتماعي و فرهنگي شهر تهران بيان کرد: به طور حتم دستيابي به اهداف موردنظر نيازمند ايجاد زيرساخت هايي در بخش کالبدي، اجتماعي و فرهنگي شهر است. ضمن اينکه تحقق شعار تبديل شهرداري به نهادي اجتماعي نيازمند تبديل انسان سازماني به سازمان انساني است. در اين راستا شهرداري تهران تلاش کرده تا با برقراري ارتباط با مردم و تمامي محلات، نگاه از بالا به پايين را تغيير دهند.
شهردار منطقه 14 افزود: شهرداري تهران با تشکيل اتاق فکر و کارگروه هاي فرهنگي، تمامي فعاليت هاي فرهنگي را در قالب سبک زندگي، مديريت و تغيير رفتار مشخص کرد.
فرهادي گفت: با توجه به برنامه هاي فرهنگي شهرداري در حوزه مديريت شهري، در حال حاضر 25 سراي محله در نواحي مختلف منطقه 14 فعاليت مي کنند و طرح بازيافت به شکل پايلوت در ناحيه 6 اين منطقه اجرا مي شود.
وي در ادامه با اشاره به ظرفيت بالاي اجتماعي، فرهنگي و مذهبي مردم منطقه 14 و پتانسيل بالاي مشارکت اجتماعي در اين منطقه گفت: بيشتر مطالبات مردم، مطالبات عمومي، عمراني، فرهنگي و اجتماعي است. در همين راستا نيز طي سال هاي اخير، اقدامات بسياري همچون بهره برداري از خانه هاي سلامت، افتتاح اولين مرکز رشد و کارآفريني، احداث مجموعه شهربانو، بهره برداري از ساختمان هاي اسکان کارگري صورت گرفته است.
شهردار منطقه 14 در ادامه با اشاره به اهم پروژه هاي در دست بهره برداري گفت: در اين منطقه، 35 متري حاج اسماعيل دولابي است که از امتداد خيابان زمزم، بزرگراه بسيج به بزرگراه امام علي (ع) وصل مي کند. مجموعه ورزشي و زورخانه شهداي دولاب، توسعه سراي محله شکوفه، بهره برداري از مرکز فرهنگي-هنري فرامنطقه اي غدير، راه اندازي مجتمع ورزشي آلاله از مهمترين پروژه هاي است که درروزهاي آتي در منطقه 14 افتتاح مي شود.
وي هزينه اجراي تمامي 114 پروژه منطقه 14 را 130 ميليارد تومان اعلام کرد.
شهردار منطقه 14 در ادامه با تأکيد بر ضرورت احياي بافت فرسوده تصريح کرد: بر اساس مصوبات موجود در حال حاضر 258 هکتار بافت فرسوده در منطقه وجود دارد. با اين وجود، مطالعات تدقيقي ما حاکي از ارتقاي اين ميزان به 372 هکتار بافت فرسوده است که اين افرايش در شرايط فعلي با مصوبه همراه نيست.
فرهادي گفت: مشکل احياي بافت فرسوده در تهران تنها با اقدامات شهرداري و حتي دولت حل نمي شود. در اين مورد نياز به هميت و عزم ملي و همکاري تمامي شهروندان است. منطقه 14 در اين دوره از مديريت شهري تهران تلاش کرد تا با توجه به تسهيلات مربوط به بافت فرسوده، مردم را به مشارکت در اين موضوع ترغيب کند تا فرهنگ سازي لازم صورت پذيرد.
وي در ادامه با اشاره به احياي 30 درصد از بافت فرسوده منطقه 14 گفت: در سال هاي اخير تجميع خوبي در حوزه احياي بافت فرسوده صورت گرفته است. اجراي پروژه بزرگراه امام علي (ع) و عبور اين بزرگراه از ميان بافت فرسوده، بخش قابل توجهي از اين فضا را از بين برد و به احياي اين بافت کمک شاياني کرد.
شهردار منطقه 14 همچنين با اشاره به حضور غيرقانوني غرفه داران در بازار گل محلاتي عنوان کرد: بازار گل محلاتي با 517 غرفه و هزار و 600 نيروي کار فاقد کمترين امکانات ايمني است و اين مسأله تهديد جدي براي منطقه محسوب مي شود.
وي خاطرنشان کرد: غرفه داران اين بازار بدون مجوز و به طور غير قانوني زمين را در اختيار دارند. در واقع، زمين مال آن ها نيست و اين افراد هيچ مجوزي براي کسب ندارند. ضمن اينکه اختلاف شديدي ميان آن ها وجود دارد. شهرداري تلاش کرده است تا زمين بالادست اين مکان را که به اداره برق تعلق دارد در اختيار بازاريان قرار دهد. در اين مورد با وزارت مسکن و اداره برق نامه نگاري کرديم تا زمين را به طور معوض در اختيار اين افراد قرار دهيم.
فرهادي در ادامه با اشاره به اعلام فراخوان طرح توسعه بوستان بسيج گفت: با وجود اعلام فراخوان تا کنون سرمايه گذار مناسبي وارد کار نشده است و در حال حاضر ما با چند سرمايه گذار خارجي وارد گفت و گو شده ايم. در نظر داريم تا با حضور سرمايه گذار بخشي از اين بوستان را به مجموعه فرهنگي، ورزشي و تجاري تبديل کنيم. اختصاص يک طبقه به هايپر و شهر بازي، از جمله برنامه هاي مورد نظر ما در طرح توسعه بوستان بسيج است.
شهردار منطقه 14 با اشاره به ساير پروژه هاي اين منطقه گفت: احداث پارک کودک در اين منطقه به اتمام رسيده است. در صورت اتمام ساختمان تجاري اطراف پارک، اين بوستان در اختيار شهروندان قرار مي گيرد.
فرهادي همچنين با تأکيد بر اجراي طرح تعريض خيابان پيروزي بيان کرد: بخش اعظم کار در اين منطقه به پايان رسيده است و در حال حاضر تنها 5 پلاک ملزم به عقب نشيني هستند که به دليل مشکلات حقوقي و حضور برخي از صاحبان پلاک ها در خارج از کشور اين کار به تعويق افتاده است. با وجود اين، در صورت رفع مشکلات حقوقي و تأمين نقدينگي اين 5 پلاک هم ظرف يک ماه عقب نشيني مي کنند.
وي در پايان با اشاره به باغ وثوق خاطر نشان کرد: با توجه به رايزني شهرداري با بنياد مستضعفان قرار شد تا 70 درصد اين باغ به شهرداري و 30 درصد آن براي ساخت بيمارستاني مجهز به بنياد مستضعفان واگذار شود. ضمن اينکه پارک بانوان که قرار بود در اين باغ ساخته شود به پارک زيتون انتقال داده مي شود که تا هفته آينده عمليات عمراني اين پارک نيز آغاز مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن