تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802972523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري جلسه مشترک رئيس فراکسيون کارگري با نمايندگان کارگران شهرداري تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آذر ۱۳۹۳ (۸:۱۱ق.ظ)
برگزاري جلسه مشترک رئيس فراکسيون کارگري با نمايندگان کارگران شهرداري تهران جلسه مشترک رئيس فراکسيون کارگري با نمايندگان کارگران شهرداري تهران برگزار شد.
به گزارش خبرنگارخبرگزاري موج، در اين جلسه‌ حاضر اصلي‌ترين دغدغه‌هاي كارگران شهر تهران و كاركنان مربوطه را بيان كردند تا فراكسيون در جهت رفع آنها گام بردارد. البته هدف فراكسيون كارگري همان طور كه رئيس آن؛ يعني محسن سرخو بيان كرد حل مسائل كارگري پايتخت در بخشي كه به شوراي شهر و شهرداري مربوط است، منتهي مشكلات ساير كارگران تهران در آن مورد بررسي قرار مي‌گيرد.
محسن سرخو، رئيس فراكسيون كارگري شوراي اسلامي شهر تهران، با اعضاي هيأت مديره اتحاديه كارگران و شوراهاي اسلامي كار و همچنين انجمن‌هاي صنفي كارگران شهرداري تهران و سازمان‌ها و شركت‌هاي تابعه آن عصر روز يکشنبه، نهم آذر ماه، ديدار داشت.
سرخو، رئيس فراكسيون كارگري شوراي شهر تهران، در اين جلسه ابتدا راجع به مشكل عدم‌ توازن در پرداخت مزايا به كارگران شهرداري و كاركنان سازمان‌ها و شركت‌هاي زيرمجموعه‌اش صحبت كرد و گفت: اين موضوع را با شهردار تهران هم در جلسات فراكسيون مطرح كرديم كه آقاي قاليباف نسبت به پيگيري و رفع آن نظر مساعدي داشتند. به گفته سرخو در جلسات تخصصي هم به اين نتيجه رسيده‌اند كه بايد همسان‌سازي حقوق كارگران و كاركنان انجام شود.
وي همچنين اظهار كرد: «هدف فراكسيون كارگري اين است كه دستورالعمل‌هاي موجود براي همه سازمان‌ها و شركت‌ها در اين زمينه اجرا شود و در آينده چنانچه نقصي در آنها مشاهده شد، مشكلات در فراكسيون مطرح شود تا با همياري مديران شهرداري، اقدامات لازم صورت گيرد.»
رئيس فراكسيون كارگري شوراي شهر تهران در ادامه به پيگيري مشكلات مربوط به بازنشستگان شهرداري اشاره كرد و افزود: «همچنين فراكسيون با همكاري فراكسيون كارگري مجلس شوراي اسلامي به دنبال اين است تا آيين‌نامه‌اي براي تأمين مسكن ارزان‌ قيمت كارگران شهرداري در بافت‌هاي فرسوده تنظيم كند. البته در اين راه شهرداري هم بايد براي باز كردن معابر اقدامات لازم را انجام دهد.» به گفته سرخو اين كار با 2هدف دنبال مي‌شود: اول آنكه بافت‌هاي فرسوده نوسازي مي‌شوند و دوم اين كه تعاون‌هاي مسكن با كمك‌هاي لازم مي‌توانند از همان مجموعه‌هاي فرسوده در قالب تعاوني مسكن كارگري نسبت به خريد زمين و احداث مسكن اقدام كنند.
مهندس سرخو عضو شوراي شهر تهران به ساماندهي كارگران فصلي نيز اشاره كرد و گفت: «اين كار به سرانجام خوبي رسيده و در آينده نزديك شهروندان مي‌توانند براي استفاده از خدمات كارگران فصلي به خانه‌هايي تحت عنوان خانه‌هاي عمران در محلات مراجعه كنند. در اين خانه‌ها كارگران آموزش‌ديده وجود دارند كه بيمه آنها نيز در حال پيگيري است.»
در ادامه اين جلسه نمايندگان اتحاديه كارگران و شوراهاي اسلامي كار و همچنين انجمن‌هاي صنفي كارگران شهرداري تهران و سازمان‌ها و شركت‌هاي تابعه آن، مشكلات و دغدغه‌هاي خود را از جمله در زمينه همسان‌سازي حقوق و مزاياي كارگران و كاركنان و همچنين قراردادهاي جذب نيروي انساني بيان كردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن