تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819877703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت تسريع در ساخت سد شفارود رضوانشهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آذر ۱۳۹۳ (۱۷:۵۸ب.ظ)
استاندار گيلان تاکيد کرد: ضرورت تسريع در ساخت سد شفارود رضوانشهر استاندار گيلان با تاکيد بر ضرورت تسريع در ساخت سد شفارود، گفت: سد شفارود آب 10 هزار هکتار اراضي کشاورزي و صنعتي گيلان را تامين مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج از رضوانشهر، محمدعلي نجفي بعد از ظهر امروز در بازديد از سد شفارود اظهار داشت: گيلان در بخش کشاورزي و آب شرب از حساسيت خاصي برخوردار است.
وي با اشاره به اينکه دولت و مسئولان مربوطه براي تامين آب شرب و آب زراعي بسيار فعال هستند، افزود: سد شفارود از جمله سدهايي بوده که طرح مطالعاتي و تونل‌هاي آن در سال 83 پيش‌بيني شده است.
استاندار گيلان با بيان اين که به خاطر تامين اعتبار مربوطه فعاليت جدي در سد شفارود انجام نشده است، خاطرنشان کرد: سال گذشته با تلاش جدي وزارت نيرو و سازمان‌هاي مربوطه استاني و دولت در اين بخش از محل فايناس در شوراي اقتصادي مصوب شد.
نجفي مجموع اعتبار ساخت سد شفارود توسط دولت را 800 ميليارد تومان ذکر کرد و گفت: تاکنون پيشرفت کاري اين سد 17 درصد است.
وي تصريح کرد: با تلاش منابع طبيعي و محيط زيست گيلان بر اساس بررسي مطالعات مهندسي ارزش تخريب جنگل‌ها به حداقل برسد و در صورت تعارض به جنگل‌ها طرح جايگزيني به 3 برابر مي‌رسد.
استاندار گيلان سد شفارود را تنها پروژه کشور دانست که از فايناس چين بهره‌مند و در شوراي اقتصاد مصوب شده است.
نجفي از مسئولان منطقه و بخش خواست تا با جديت در ساخت سد همکاري کنند و آن را پروژه ملي بدانند.
اين مسئول يادآور شد: با اجراي اين سد مي‌توان آب شرب پره‌سر و رضوانشهر و حتي تالش را هم تامين کرد؛ ضمن اين که با اين سد بيش از 10 هزار هکتار کشاورزي و آب صنعتي تامين و 6.7 مگاوات برق توليد مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن