تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820353565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از ورزشکاران و قهرمانان کرمانشاهي تجليل شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آذر ۱۳۹۳ (۱۶:۴۳ب.ظ)
از ورزشکاران و قهرمانان کرمانشاهي تجليل شد در مراسمي که در سالن شهداي دولت استانداري برگزار شد، از 23 مدال آور و ورزشکار کرمانشاهي اعزامي به رقابت‌هاي بازي هاي آسيايي و پارا آسيايي اينچئون کره‌جنوبي تجليل شد.
به گزارش خبرگزاري موج از کرمانشاه، رضايي‌بابادي استاندار کرمانشاه در مراسم تجليل از اين قهرمانان گفت: کرمانشاه از ديرباز به ورزش پهلواني معروف بوده و امروزه نيز در خارج از استان همه، هر وقت يک کرمانشاهي را مي‌بينند، به ياد اين صفت مي‌افتند.
وي افزود: مربيان به واسطه اينکه در شکوفايي استعداد هاي قهرمانان نقش ارزنده اي دارند بنابراين بر گردن تمامي ورزشکاران، قهرمانان و مدال‌آوران، حق بزرگي دارند، اينان بر گردن ما هم حق دارند و نقش غيرقابل توصيفي در موفقيت‌هاي ورزشکاران داشته و خواهند داشت.
استاندار کرمانشاه به اهميت ورزش در سلامت جامعه نيز اشاره کرد و گفت: ورزش جزء لاينفک زندگي است و تنها مربوط به اوقات فراغت نيست، ورزش مهم‌ترين پيشگيري قبل از درمان است و امروزه ورزش براي سلامت لازم است و سلامت مهم‌ترين بخش از زندگي ماست و بر اين اساس براي سلامتي جامعه بايد ورزش توسعه پيدا کند.
رضايي‌بابادي ادامه داد: ما بايد براي سلامتي خود و جامعه هزينه کنيم و بهتر آن است که اين هزينه در ورزش صرف شود چون اگر در ورزش هزينه کنيم، انسان‌هاي سالم داريم و از ايده و انديشه سالم، آحاد مردم استفاده بهينه خواهند برد.
وي در ادامه خاطرنشان ساخت: افراد سالم، کار سالم انجام مي‌دهند و کار با انگيزه که انجام شد، مطمئناً کيفت آن بالاست و با همين مساله، انسان‌هاي سالم و ورزشکار، کشور را به سمت توسعه همه جانبه خواهند برد و امروزه مي‌بينيم که مردم کشورهاي توسعه يافته بواسطه اهميتي که براي ورزش قائل اند از لحاظ جسمي سالم‌‌تر هستند و روحيه مضاعفي براي کار دارند.
استاندار کرمانشاه با اشاره به اين که امروزه در کشورهاي توسعه يافته شاهد توسعه ورزش و باشگاه‌ها و تيم‌داري آنان هستيم، ادامه داد: باشگاه بايد در کشورمان بيشتر از اين مورد توجه و حمايت قرار گيرد و ما هم وظيفه داريم از طرق مختلف مشکلات ورزشکاران و قهرمانان را حل کنيم و به توسعه ورزش کمک کنيم و خود من با حساسيت مسايل ورزش را دنبال مي‌کنم و ما در کرمانشاه دنبال اين هستيم که در ورزش نهضتي ايجاد کنيم که يک حرکت گسترده در حفظ سلامتي و نشاط انجام گيرد.
استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه شرايط مناسبي براي برگزاري مسابقات مختلف ورزشي دارد، همزمان اين استان به علت شرايط آب و هوايي مناسب مي‌تواند محل رقابت‌ ورزش‌هاي زمستاني و تابساني هم باشد که بايد اين مسابقات در رشته‌هاي مختلف ورزشي در بخش‌ها و شهرستان‌هاي کرمانشاه اجرا شود.
وي پيشنهاد کرد که دراستان کرمانشاه، باشگاه‌هاي خصوصي بيشتري ايجاد شوند تا در اين راستا نيز سرمايه‌گذاران بخش‌هاي مختلف در ورزش ورود پيدا کنند، آن وقت است که سرمايه در ورزش معني پيدا خواهد کرد.
استاندار کرمانشاه همچنين به هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: کرمانشاه در دوران دفاع مقدس حماسه آفريده و بيش از 9800 شهيد تقديم انقلاب کرده و مردم اين ديار رنج‌ها و مشقت‌هاي فراواني تحمل کرده‌اند که ما بايد نمادهايي از اين روحيه ايثار و گذشت را شهر داشته باشيم و علاوه بر آن نماد پهلواني و تنديس آن در ورودي شهر ايجاد شود که در اين راستا از شهرداري مي خواهم هر چه زودتر اقدام نمايد.
رضايي بابادي در پايان گفت: ورزش کرمانشاه در آينده بايد روز به روز پيشرفت داشته باشد و دهکده المپيک را نيز به زودي به سرانجام برسانيم تا قابل بهره‌برداري باشد.
گفتني است، در پايان اين مراسم از سوي استاندار کرمانشاه از قهرمانان و مدال‌آوران آسيايي تجليل به عمل آمد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن