تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820216617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مانور اسکان اضطراري در پرجمعيت ترين مدارس شهر تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۴ق.ظ)
مانور اسکان اضطراري در پرجمعيت ترين مدارس شهر تهران شهردار منطقه 11 با اشاره به اين که محدوده منطقه 11 در بافت پرتراکم و پرجمعيت شهر تهران قرار گرفته است، از برگزاري مانور پناه گيري صحيح، تخليه امن، اسكان اضطراري و چگونگي امداد رساني سازمان ها در بيش از بيست مدرسه سطح منطقه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهران اعتمادي شهردار و رئيس ستاد مديريت بحران منطقه 11 با اعلام اين خبر اظهار داشت: مانور پناه گيري، تخليه امن و اسکان اضطراري با هدف آشنايي کارکنان مدارس و دانش آموزان با زلزله و چگونگي مقابله با آن جهت ايجاد آرامش رواني آن ها، ارتقاي آمادگي سازمان هاي تخصصي و ستاد مديريت بحران منطقه 11، کارکنان نواحي، شهروندان محلات، نهادينه سازي آموزش هاي لازم جهت به كارگيري تجهيزات در هنگام برخورد با خطرات بلاياي طبيعي، تمرين عملي سازمان هاي تخصصي مسوول جهت چگونگي مقابله و كاهش اثرات خطرات بلاياي طبيعي، ايجاد بستر مناسب جهت هماهنگي و همكاري بين سازمان ها در هنگام برخورد با وضعيت هاي پيش بيني نشده و بهره گيري از امكانات موجود در بيست مدرسه سطح منطقه برگزار شد.
وي در ادامه بيان داشت: اين مانور با حضور اعضاء عمومي و تخصصي از جمله ستاد بحران منطقه، ستاد بحران نواحي، ستاد بحران محلات، گروه هاي دوام، سازمان آتش نشاني، مرکزفوريت هاي پزشکي (اورژانس) منطقه 11، راهور منطقه 11، جمعيت هلال احمر شهر تهران، آموزش و پرورش، اکيپ 137 نواحي و اداره برق برگزار شد.
شهردار منطقه 11 در خصوص اقدمات انجام شده گفت: در اين مانور كليه افراد،‌ واحدهاي سازماني ذي‏ربط و ارگان هاي شركت كننده با امكانات ستادي و عملياتي كامل خود وارد صحنه شدند و استعداد نفرات و تجهيزات اعزامي به صحنه‏ هاي حادثه فرضي مورد ارزيابي دقيق قرار گرفت.
رئيس ستاد مديريت بحران منطقه 11 با اشاره به اين که زنگ زلزله در 20 مدرسه سطح منطقه از جمله مدرسه مالک اشتر، نون القلم، شايسته، جلوه معراج، عصر آزادي نواخته شد، خاطرنشان کرد: اين سناريو در ساعت 30/9 با فعال شدن گسل نياوران زلزله فرضي به بزرگي 5/6 در مقياس ريشتر سطح شهر تهران را لرزاند و زنگ زلزله در مدارس به صدا در آمد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن