تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819852803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمار قربانيان ابولا به 7 هزار نفر مي رسد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آذر ۱۳۹۳ (۹:۴۴ق.ظ)
شمار قربانيان ابولا به 7 هزار نفر مي رسد طبق گزارشات شمار قربانيان ويروس ابولا در غرب آفريقا به ۶۹۲۸ نفر رسيده است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، بر اساس آمار سازمان بهداشت جهاني، شمار قربانيان ويروس ابولا در غرب آفريقا به ۶۹۲۸ نفر رسيده است. بيش از ۱۶ هزار نفر نيز آلوده به اين ويروس هستند.
خبرگزاري رويترز در اين باره گفت: «سازمان بهداشت جهاني آمار دقيق‌تر قربانيان ويروس ابولا را منتشر کرد. بر اساس اين آمار، تاکنون ۶۹۲۸ نفر بر اثر ابتلا به اين ويروس واگير جان خود را از دست داده‌اند.»
اين خبرگزاري افزود: «بيش از ۱۶ هزار نفر نيز هم‌اکنون به ويروس ابولا مبتلا هستند.»
با اين حال از نظر کارشناسان، شمار واقعي قربانيان و مبتلايان به ويروس ايبولا بايد بيش از اين رقم باشد؛ زيرا بسياري از بيماران در خانه‌‌هاي خود توسط اعضاي خانواده پرستاري مي‌شوند.
بر اساس اين گزارش، گينه، سيرالئون و ليبريا، سه کشور واقع در غرب آفريقا هستند که ويروس ابولا در آن‌ها شيوع پيدا کرده و تمام موردهاي مرگ بر اثر ابولا، به غير از ۱۵ مورد، در اين سه کشور رخ داده است.
رويترز افزود: «با وجود تمامي موفقيت‌هايي که پژوهشگران در راه توليد واکسن ابولا کسب کرده‌اند، کارشناسان سازمان ملل بر اين باورند که هنوز هم نبردي طولاني با اين بيماري خطرناک در پيش است. براي مقابله با ابولا هنوز هم دارو و درمان تأييد‌ شده‌اي وجود ندارد و شيوه‌هاي درماني و همچنين داروها در مراحل آزمايشي هستند.»













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن