تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819834027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمار مبتلايان ابولا به 16 هزار نفر رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آذر ۱۳۹۳ (۲۲:۳۹ب.ظ)
سازمان بهداشت جهاني؛ شمار مبتلايان ابولا به 16 هزار نفر رسيد سازمان بهداشت جهاني از ابتلاي بيش از 16 ميليون نفر در آفريقا به ويروس ابولا خبر داد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، سازمان بهداشت جهاني در جديدترين گزارش خود اعلام کرد که بيش از 16 هزار و 69 نفر در آفريقا به ويروس ابولا مبتلا شده اند.
بر اساس اين گزارش، بنا به اعلام سازمان بهداشت جهاني، در سه کشور آفريقايي گينه، ليبريا و سيرالئون بيش از 16 هزار نفر به ويروس ابولا مبتلا شدند که حدود 7 هزار نفر آنان بر اثر اين بيماري جان خود را از دست دادند.
در سال جاري بيش از 5 هزار و 500 نفر بر اثر ابتلا به اين بيماري در غرب آفريقا کشته شدند. اين واکسن توسط شرکت داروسازي گلاکسو اسميت کلاين توليد شده است.
بيماري ابولا (EVD) يا تب خونريزي دهنده ابولا (EHF) از طريق ويروس ابولا به انسان منتقل مي شود و يک بيماري خطرناک و کشنده است. پس از ابتلا، احتمال مرگ بيمار با اين ويروس حدود 90 درصد است ولي تشخيص و درمان به موقع بسيار موثر است. محل وقوع اين بيماري، روستاهاي دور افتاده مرکز و غرب آفريقا، در نزديکي جنگل هاي انبوه مناطق گرمسيري است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن