تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819602261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدنبال ارائه خدمات بهتر مجموعه سوارکاری نوروزآباد به عموم هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیر مجموعه سوارکاری نوروزآباد: بدنبال ارائه خدمات بهتر مجموعه سوارکاری نوروزآباد به عموم هستیم تهران - ایرنا - مدیر مجموعه سوارکاری نوروزآباد گفت: بدنبال احیا و بازسازی بخش هایی از این مجموعه هستیم تا عموم مردم بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمداسد مسجدی» روز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به رفع معارضین محدوده مجموعه ورزشی نوروزآباد که پس از انقلاب شروع به ساخت و سازهای غیر قانونی کرده بودند، افزود: خوشبختانه با پیگیری های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و با حکم دادگاه و جلب رضایت این خانواده ها، رفع تصرف شده است.
وی گفت: همچنین هیات مدیره و مجمع این شرکت نیز بر اساس مصوبه، رقمی را برای تخلیه این 25 خانواده اختصاص دادند که به آنها نیز پرداخت شد.
مسجدی با بیان اینکه عده ای از این مدعیان مالکیت در این مجموعه اشتغال نیز داشته اند، افزود: هرچند آنها این مکان را تخلیه کردند، اما این بدان معنا نیست که نمی توانند به فعالیت های کاری خود در این مجموعه بپردازند.
مدیر مجموعه سوارکاری نوروزآباد در باره بی توجهی به این مجموعه طی این سال ها گفت: در چند سال گذشته به این مجموعه رسیدگی نشده و از طرفی بودجه عمرانی نیز برای این رشته ورزشی اختصاص نیافته است.
مسجدی ادامه داد: ممکن است این مجموعه در گذشته در موضوع درآمدزایی هم فعال بوده اما این درآمدزایی برای بهسازی این محیط ورزشی صرف نشده است.
وی گفت: البته نوع نگاه نادرست نسبت به رشته سوارکاری به عنوان یک ورزش نیز از دیگر موارد بی توجهی به این مجموعه بوده، زیرا این رشته ورزشی را به قشر مرفهین منتسب کرده اند.
مسجدی با بیان اینکه اکنون فقط خانواده هایی که به طور حرفه ای به سوارکاری می پردازند از این مجموعه استفاده می کنند، افزود: از برنامه های اصلی برای این مجموعه این است که درهای آن به روی مردم بازشده تا عموم بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.
مدیر این مجموعه ورزشی در عین حال گفت: اگر این مجموعه ورزشی سوارکاری را بتوانیم به درستی به مردم معرفی کنیم و عموم نیز برای این رشته ورزشی وقت بگذارند، آن وقت ورزش ایران فوتبال محور و مختص به یک قشر خاص نخواهد بود.
وی درباره قراردادهای 14 ساله ضلع جنوبی این مجموعه به دو فدراسیون ورزشی افزود: این مجموعه با دو فدراسیون چوگان و سوارکاری به صورت «بی یو تی» قرارداد منعقد کرده بود که البته این قراردادها نیاز به بازنگری دارد.
مسجدی گفت: در راستای فعالتر کردن این مجموعه ورزشی و استفاده عموم از خدمات آن، محیط سرمایه گذاری سوارکاری نوروزآباد نیز شناسایی شده است.
وی درباره اینکه با رفع تصرف این مجموعه آیا فدراسیون چوگان و سوارکاری در این جا مستقر می شوند، افزود: در این مجموعه دفتری برای سوارکاری و چوگان در اختیار این فدراسیون ها قرار دارد، اما برای استقرار این فدارسیون ها، این مجموعه و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وظیفه ای ندارد.
مدیر مجموعه سوارکاری نوروزآباد ادامه داد: اکنون بیش از 140راس اسب در این مجموعه وجود دارد و این اسب ها برای مردم و زیر نظر مدیریت این مجموعه است.
به گفته مسجدی، این مجموعه 70 هکتار زمین دارد و در نظر داریم استخر، زمین های تنیس و والیبال که بلا استفاده مانده است، با همکاری بهره برداران فعال کنیم و به همین منظور نشست های مختلفی با سرمایه گذاران برگزار می شود.
ورزشی ** 9250 ** 1071


14/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن