تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802578268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجموعه سوارکاری نوروزآباد رفع تصرف شد/ورزشگاه آزادی 370 مدعی مالکیت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی: مجموعه سوارکاری نوروزآباد رفع تصرف شد/ورزشگاه آزادی 370 مدعی مالکیت دارد تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با بیان اینکه ادعای مالکیت مجموعه سوارکاری نوروزآباد رفع و مجموعه از دست متصرفین خارج شده، گفت: اکنون، مجموعه های ورزشی آزادی 370، مجموعه های اسکی 70 و شهدا 18 مدعی مالکیت دارد.


به گزارش ایرنا، «مصطفی مدبر» روز جمعه در حاشیه بازدید از مجموعه سوارکاری نوروزآباد، افزود: در مجموع، اماکن و مجموعه های ورزشی زیر نظر این شرکت، حدود 460 مدعی مالکیت دارد.
وی با بیان اینکه مجموعه های ورزشی تهران، بیشترین مدعیان مالکیت را دارا هستند، گفت: البته برخی مدعیان مالکیت اماکن و مجموعه های ورزشی تهران، نهادهایی هستند که زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می کنند و بدنبال تعیین تکلیف مالکیت مجموعه های دارای مدعی بر اساس قانون هستیم.
مدبر با بیان اینکه اکنون مجموعه ورزشی آزادی 370، مجموعه های اسکی بالغ بر 70 و مجموع سوارکاری شهدا 18 مدعی مالکیت دارد، افزود: این موضوع در حال پیگیری است و سیر قانونی خود را طی می کند.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ادامه داد: برای اینکه ادعای مالکیت در خصوص مجموعه های یاد شده برطرف شود، نیاز به بودجه داریم و اگر از سوی دولت و مجلس بودجه ای در اختیار ما قرار گیرد، این مسایل برطرف خواهد شد.
مدبر درباره رفع تصرف از مجموعه سوارکاری نوروزآباد گفت: با 25 مدعی مالکیت این مجموعه سوارکاری نوروزآباد به تفاهم رسیدیم و مجموعه یاد شده رفع تصرف شد. بدنبال آن هستیم تا با استفاده بهینهف درهای مجموعه سوارکاری نوروزآباد به روی مردم باز شود و عموم مردم بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.
وی افزود: خوشبختانه در بیشتر استان های کشور مجموعه های سوارکاری خوبی وجود دارد و عمده مجموعه های زیر نظر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، مربوط به سوارکاری است.
مدبر یادآور شد: در سالیان گذشته، مجموعه های سوارکاری بنا به دلایل مختلف آن طور که باید مورد بهره برداری قرار نمی گرفتند و به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تامین نبودند تا اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی اداری بعد از انقلاب، بخش سخت افزاری این مجموعه ها به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و نرم افزاری آن به فدراسیون سوارکاری واگذار شد.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهدرای اماکن ورزشی تاکید کرد: یکی از برنامه های این شرکت، استفاده از فضای موجود در مجموعه سوارکاری نوروزآباد در راستای توسعه هر چه بیشتر رشته ورزشی سوارکاری در بین مردم است.
وی ادامه داد: قانون نیز این اجازه را به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی داده تا از بخش خصوصی برای توسعه ورزش برای رفاه حال عموم استفاده شود و بر این اساس در نظر داریم امکانات بسیار خوبی را در مجموعه یاد شده فراهم کنیم.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره نحوه انعقاد و نوع نظارت قراردادها با بخش خصوصی گفت: قراردادها به صورت کارشناسی و حقوقی منعقد می شود و شرکت در این زمینه سه موضوع را محور قرار داده است.
مدبر، شناسایی مجموعه های دارای ظرفیت برای سرمایه گذاری بخش خصوصی، شفافیت قراردادها و برنامه ریزی برای استقرار امکانات ورزشی در مجموعه ها را سه محور شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در انعقاد قرارداد همکاری با بخش خصوصی عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره قرارداد 14ساله ضلع جنوبی مجموعه ورزشی نوروزآباد با فدراسیون چوگان و سوارکاری گفت: به رغم سرمایه گذاری که فدراسیون چوگان در این سال ها و متناسب با اهداف ما داشته، اما باید مدیریت آن شکل درستی به خود گیرد. قرارداد فدراسیون چوگان با مدیریت و نظارت مستمر می تواند مفید باشد.
وی در پاسخ به سووالی مبنی براینکه آیا با تغییر مدیریت فدراسیون ها، قراردادها نیز تغییر می کند یا نه افزود: قراردادها با فدراسیون منعقد شده و با تغییر مدیریت فدراسیون، قرارداد تغییر نمی کند.
مدیرعامل شرکت توسعه تصریح کرد: در واگذاری مجموعه های ورزشی به بخش خصوصی به دنبال آن نیستم تا در حق آنها احجاف شود، زیرا معتقدیم این بخش هم باید نفعی ببرد در عین حال امکانات بیت المال هم به درستی استفاده شود.
مدبر همچنین از رفع ابهام در خصوص 15 قرارداد با بخش های خصوصی که مربوط به سال های گذشته است، خبر داد.
ورزشی ** 9250 ** 1379 ** 1071


14/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن