تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819965522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگاه طراحي پوستر سوگواره عاشورايي در رشت برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۶:۵ب.ظ)
کارگاه طراحي پوستر سوگواره عاشورايي در رشت برگزار شد رئيس دانشکده سما، واحد رشت گفت: کارگاه طراحي پوستر سوگواره عاشورايي به مدت سه روز در دانشکده سما، واحد رشت برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، رئيس دانشکده سما، واحد رشت امروز در حاشيه برگزاري کارگاه مذکور در جمع دانشجويان اظهار کرد: برگزاري اين کارگاه در راستاي سومين فراخوان سوگواره هنر عاشورايي به منظور بهره‌مندي از خلاقيت و ايده‌هاي جديد و مشارکت هنرمندان فعال عرصه گرافيک استان در بهبود، گسترش و تعالي هنر و فرهنگ عاشورايي است.
سيد موسي صرفجو افزود: کارگاه سه روزه طراحي پوستر سوگواره عاشورايي با موضوعات «عاشورا و امروز» و «عاشورا يک حـديث نيست يک فرهنگ است» در دانشکده فني و حرفه‌اي سما، واحد رشت با همکاري سازمان فرهنگي-ورزشي شهرداري رشت افتتاح شده است.
وي با بيان اينکه اين کارگاه آموزشي با حضور دانشجويان و علاقه‌مندان به حضور در سوگواره عاشورايي از امروز در حال برگزاري است، خاطرنشان کرد: تاکنون دانشجويان و هنرمندان بسياري از اين کارگاه استقبال کرده‌اند.
اين مسوول به همکاري و حضور اساتيد برجسته کشوري و داوران بين‌المللي مانند هدايت عليپور، تانيا قادري و مهيار بيجاري در کارگاه مذکور اشاره کرد.
رئيس سازمان فرهنگي‌-ورزشي شهرداري رشت نيز در مراسم مذکور با اشاره به مشارکت هنرمندان عرصه گرافيک در گسترش و توسعه اين هنر در گيلان، گفت: حضور در اين کارگاه براي علاقه‌مندان رايگان است و هنرمندان به طراحي پوستر با موضوع‌هاي ارائه شده در سوگواره مي‌پردازند.
عليرضا قانع با اشاره به اينکه در کارگاه مذکور به آثار برتر جوايزي اهدا مي‌شود، تصريح کرد: آثار برتر کارگاه سه روزه طراحي پوستر سوگواره عاشورايي براي اکران شهري در قالب بيلبورد، پوستر، کارت، بروشور و... مورد استفاده سازمان فرهنگي-ورزشي قرار مي‌گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن