تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818780448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری از اقدام خود در اخراج سرمربی باشگاه دفاع کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری از اقدام خود در اخراج سرمربی باشگاه دفاع کرد ساری – ایرنا – مدیر عامل باشگاه صنعت ساری با صدور بیانیه ای ، از اقدام خود در اخراج سرمربی این باشگاه دسته دومی فوتبال کشور دفاع کرد .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این بیانیه که یک نسخه از آن روز پنجشنبه در اختیار خبرنگار ایرنا قرار گرفت ، " علی اصغر یمینی " یکی از مشکلات این باشگاه در نتیجه نگرفتن را ضعف سرمربی پیشین این تیم دانست .
وی در این نامه خطاب به "یونس گراییلی " سرمربی پیشین باشگاه گفت : شما از ابتدای فصل چوب ضعف مدیریت ضعیف خود را خوردید و برگزاری جلسات مکرر با شما نتوانست این مشکلات را برطرف کند .
مدیر عامل باشگاه صنعت ساری در این نامه آورده است : باشگاه صنعت ساری در این فصل همه امکانات مورد نیاز باشگاه را با بهترین کیفیت در اختیار بازیکنان و کادر فنی قرار داد و به همین دلیل قرار گرفتن در جایگاه نازل هفتم در میان هشت تیم حاضر در گروه، قابل قبول نیست .
یمینی در این بیانیه گفت : بی انگیزگی بازیکنان در بازی های اخیر لیگ مشهود و از دلایل اصلی ناتوانی در کسب پیروزی بود که امیدواریم انجام این تغییر بتواند راه کسب پیروزی در ادامه رقابت ها را هموار کند .
مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری پس از تساوی هفته گذشته تیمش که در برابر تیم صدرنشین آلومینیوم سازی اراک کسب شد، سرمربی این تیم را برکنار و "ابراهیم تقی پور " را جایگزین "یونس گراییلی " کرد .
در شرایطی که سایت این باشگاه خبر از استعفای گراییلی داده بود، این مربی در مصاحبه ای با یکی از رسانه ها، این خبر را تکذیب و خبر اخراج خود توسط مدیرعامل را به رسانه ها داد.ک/3
7331/608


13/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن