تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820129007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادستان : ارازل و اوباش گلوگاهی عملکرد روزانه خود را گزارش می دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دادستان : ارازل و اوباش گلوگاهی عملکرد روزانه خود را گزارش می دهند ساری – ایرنا – دادستان عمومی و انقلاب گلوگاه گفت : ارازل و اوباش گلوگاهی عملکرد روزانه خود را به مسوولین انتظامی این شهرستان گزارش می دهند .


به گزارش خبرنگار ایرنا ،"رحمت عشقی"روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری گلوگاه اظهار کرد : تلاش های مستمر و شبانه روزی صورت گرفته در یکسال گذشته موجب شناسایی دقیق،دستگیری اوباش و برقراری کامل امنیت در شهرستان شد .
وی بیان کرد : به جز تعدادی از اوباش و ارازل که در زندان به سر می برند،برخی از این افراد در خارج از زندان مورد کنترل دقیق بوده و بر اساس مقررات ، به صورت روزانه عملکرد خود را اعلام می کنند .
دادستان عمومی و انقلاب گلوگاه افزود : در شش ماهه اول امسال،هزار و 600 پرونده به این نهاد ارجاع شد که در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل، بیش از 400 پرونده کاهش یافت .
عشقی ادامه داد : با توجه به شرایط سخت اقتصادی و افزایش مشکلات ، کاهش پرونده های وارده نشان از کنترل بهتر شرایط شهرستان و کم شدن شرایط ایجاد بزه و مشکل در شهرستان است . ک/3
7331/608


13/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن